عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با تاکيد بر اينکه جمهوري آذربايجان نبايد خنجري در دستان صهيونيست براي ضربه‌زدن به کشورهاي مسلمان شود، گفت: جمهوري آذربايجان يکي از کشورهاي مسلمان است که بيشتر از 90 درصد آن شيعه هستند و مقامات اين کشور بايد از اقدامات تنش‌زا در منطقه خودداري کرده و خود را عامل صهيونيست در ميان كشورهاي مسلمان قرار ندهند.

"عباسعلي منصوري آراني" نماينده آران و بيدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اولين سفر وزير امور خارجه جمهوري آذربايجان به رژيم صهيونيستي، گفت: توصيه ما به کشور جمهوري آذربايجان اين است که از اقدامات تنش‌زا در منطقه خودداري کرده و امنيت منطقه را تحت‌الشعاع قرار ندهند.

وي در ادامه با تاکيد بر اينکه جمهوري آذربايجان نبايد خنجري در دستان صهيونيست براي ضربه‌زدن به کشورهاي مسلمان شود، افزود: جمهوري آذربايجان يکي از کشورهاي مسلمان است که بيشتر از 90 درصد آن شيعه هستند بنابراين مقامات اين کشور بايد از اقدامات تنش‌زا در منطقه خودداري کرده و خود را عامل صهيونيست در ميان كشورهاي مسلمان قرار ندهند.

نماينده آران و بيدگل در پايان خاطر نشان کرد: ديدار مقامات جمهوري آذربايجان با سران صهيونيست مورد قبول جوامع اسلامي نبوده چراکه مسلمانان بايد با هم وحدت داشته باشند و در مقابل با دشمن مشترك خود كه همان رژيم غاصب صيونيستي است مقابله كنند، نه اينكه ابزاري براي انجام اقدامات آنها در ميان مسلمانان شوند.

گفتني است؛ سفر چهار روزه وزیر خارجه آذربایجان به سرزمين‌هاي اشغالي، از روز شنبه آغاز شده و در این مدت وي با مقامات ارشد سیاسی و امنیتی صهيونيستي در جهت  تقویت روابط جمهوری آذربایجان و اين رژيم و دیدار و گفتگو خواهد کرد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار