معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: تا پایان روز شنبه 5 هزار و 130 نفر برای شوراهای اسلامی شهر و روستای در استان کرمان ثبت ‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، جواد کمالی در مورد آخرین وضعیت انتخابات شوراهای اسلامیِ استان کرمان در جمع خبرنگاران افزود: تا آخر وقت اداری شنبه 31 فروردین ‌ماه در مجموع 5 هزار و 130 نفر برای شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت ‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع ثبت ‌نامی ‌های استان کرمان 4 هزار و 795 نفر مرد و 335 نفر زن هستند، تعداد ثبت‌نامی‌ها در روستاها را 4 هزار و 348 نفر و ثبت‌نامی‌های شهر‌ها را 782 نفر اعلام کرد.

کمالی با بیان اینکه یک هزار و 728 نفر در استان کرمان نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دفاتر پیشخوان دولت ثبت ‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: شهر کرمان در مجموع 105 ثبت ‌نامی داشته که 94 نفر مرد و 11 نفر زن هستند.

وی افزود: بیشترین ثبت‌ نامی در استان کرمان با 559 نفر متعلق به شهرستان کرمان وکمترین تعداد ثبت ‌نامی‌ها با 50 نفر در شهرستان انار است.

کمالی تصریح کرد: شهرستان سیرجان با 550 نفر و بافت با 415 نفر در رتبه‌های دوم و سوم تعداد ثبت‌نامی‌های شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمان قرار دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: زمان ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 20 اول اردیبهشت‌ماه تمدید شده و افراد می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ثبت‌نام کنند.

وی افزود: افرادی که در دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت ‌نام کرده‌اند باید در فرصت باقیمانده برای تکمیل ثبت ‌نام خود اقدام کنند.

کمالی اضافه کرد: کسانی که قبلاً عضو شورای شهر بودند با هر شرایطی می‌توانند نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند./س

برچسب ها: ثبت نام ، دواطلب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.