معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار گفت: دارا بودن مرز رازی و کاپی‌کوی در خوی نیز می‌تواند به عنوان نقطه قوت این شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، میر سیاوش اسبقی در جلسه‌ای که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و امنیتی مرز رازی – کاپی کوی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در برنامه کاری امسال محوریت بر روی مسائل اقتصادی است، لزوم توجه به مرزها بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه مسئولیت برای کارکنان حوزه اقتصاد سنگین‌تر شده و باید با تلاش و توان بیش‌تری وارد کار شوند.

اسبقی با تاکید بر تلاش هر چه بیش‌تر کارکنان گمرک، افزود: در این میان گمرک می‌تواند با تلاش بیش‌تر، فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

وی با بیان اینکه امسال شاهد رشد قابل توجهی در صادرات بودیم، خاطرنشان کرد: این امر نشان از فعالیت بیش‌تر گمرکات است.

معاون امور برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی ادامه داد: در همین راستا سال گذشته تولید ملی نیز افزایش یافته است و شاهد کیفی سازی این تولیدات نیز بودیم.

اسبقی با بیان اینکه در کنار افزایش تولید در سال جاری، کیفیت تولیدات نیز مد نظر قرار دارد، گفت: توجه به کیفیت و کمیت تولیدات موضوعی است که در دو سال اخیر نسبت به آن توجه ویژه‌ای می‌شود.

وی با هم مرز بودن این شهرستان با سایر کشورها را به عنوان ظرفیت عنوان کرد و اظهار داشت: دارا بودن مرز رازی و کاپی کوی در خوی نیز می‌تواند به عنوان نقطه قوت در این زمینه مطرح شود./س

برچسب ها: خوی ، برنامه ریزی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
بهترين مسير مرز رازي خوي هست . خود شهر خوي هم مردمان خونگرم و بسیار مهرباني داره که قدمت چندین هزار ساله داره جای قشنگی هست وقت کردین حتما برین ببینین .
مرز بازرگان حدود 4 ساعت تا 5 ساعت دير تر از مسير مرز رازي خوي مي رسه به مرز ترکيه و شما وقت زیادی رو برای رسیدن به خاک ترکیه از دست میدین .
مرز رازي همون جاده ابريشم معروف هست که از چين به سمت اروپا امتداد پيدا مي کنه .