شهرستان ساری رتبه نخست کمک به بازسازی عتبات عالیات را در استان مازندران کسب کرد.

نصیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به کمک 1میلیارد و دویست میلیون تومانی مردم مازندران در سال گذشته برای بازسازی قبور مطهر ائمه، بیشترین میزان کمک را به مبلغ 485میلیون و157هزار تومان مربوط به شهرستان ساری اعلام کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ساری در بیان جزئیات کمکهای مردم شهرستان ساری گفت: از ابتدای سال 91 تا پایان اسفندماه مبلغ 397میلیون و910هزار تومان وجه نقد، 338گرم و44سوت جواهرات به مبلغ 46میلیون و689هزار تومان، 8عدد سکه تمام ،1عدد سکه نیم بهار و 5عدد ربع سکه بهمراه 1عدد سکه پارسیان توسط ساروی ها برای بازسازی عتبات اهدا شد.

وی افزود:در این مدت حدود 12تن برنج به مبلغ 41میلیون و 807هزار تومان و 2قطعه فرش 6 و9متری به ارزش 750هزار تومان نیز اهدا شد.

نصیری ارزش کل وجوه اهدا شده را بالغ بر 485میلیون و157هزار تومان اعلام کرد وافزود : این میزان اهدایی به تنهایی بیش از یک سوم کمکهای مردم مازندران را تشکیل میدهد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ساری با اشاره به اعزام نیروی ماهر و استادکاران امور ساختمانی با هدف بازسازی اماکن متبرکه شیعیان در کشور عراق، افزود: در این 2مرحله مجموعا65نفر استادکار ماهر به صورت رایگان اعزام شدند که پس از 30روز فعالیت عمرانی در این اماکن متبرک و5روز زیارت به کشور بازگشته اند./س


برچسب ها: نخست ، عتبات ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.