مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: این استان در شاخص‌های کلی وزارت راه و شهرسازی مقام دوم کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، هوشنگ عشایری اظهار داشت: در نشستی که با حضور تمام مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های کشور و به ریاست مقام عالی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد نتایج ارزیابی‌های این وزارت خانه در حوزه‌های مختلف اعلام و به موجب آن استان فارس مقام دوم را کسب کرد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: پروژه‌های مهر ماندگار، ایمنی‌سازی محورها در راستای کاهش تلفات و تصادفات، رفع نقاط پرحادثه، اجرای مصوبات شورای عالی فنی، اجرای مصوبات سفرهای استانی، پروژه‌های مسکن مهر، آسفالت راه‌های روستایی، رعایت مشخصات فنی راه‌ها، سامانه سبا (ثبت اطلاعات پروژه‌های راهسازی) از جمله شاخص‌هایی بودند که در این ارزیابی استان‌ها را مورد سنجش قرار دادند.

عشایری ادامه داد: جایگاه فارس به عنوان یکی از پهناورترین استان‌ها که دارای پتانسیل‌های بسیاری در بخش‌های مختلف بوده در ارزیابی‌های وزارت راه و شهرسازی نیز مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش تمام کارکنان این اداره کل به همراه تعاملی که بین مدیران این دستگاه با دیگر مدیران فارس، وزارت راه و شهرسازی و از همه مهم‌تر پل ارتباطی که با مردم داریم در نهایت باعث کسب این عنوان شده است./س

برچسب ها: فارس ، شهرسازی ، دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.