رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طرح مدیریت یکپارچه مبادلات مرزی مرزنشینان از ابتدای بهمن سال 91 و همزمان با 16 استان مرزی کشور در خراسان رضوی نیز آغاز شده و تاکنون بیش از 139 هزار 819 نفر در این سامانه ثبت نام نموده اند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ناصر فخرموحدی اظهارداشت: دراین طرح تعداد 96 هزار و 474 پرونده در حال تکمیل است و تعداد 43 هزار و 345 پرونده تکمیل شده و در حال صدور کارت می باشد.

وی تصریح کرد: طبق بررسیهای به عمل آمده، خراسان رضوی بعد از استان های سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی بیشترین تعداد پرونده را داشته و پیشتاز سایر استانهای مرزی کشورمی باشد .

فخرموحدی افزود : تمامی دفاتر پیشخوان دولت کار ثبت نام از مرزنشینان تا شعاع 30 کیلومتر را انجام می دهند و مرزنشینان می توانند با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی سرپرست و اعضای خانوار ، فرم تائیدیه سکونت از فرمانداری‌ها و دهداری‌ها و یک قطعه عکس 3 در 4 سرپرست خانوار به این دفاتر مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

وی گفت : کارت الکترونیکی مبادلات مرزی به زودی جایگزین دفترچه های مبادلات مرزی می شود و هرگونه مبادله مرزی منوط به ارائه این کارت خواهد بود/س 

برچسب ها: طرح ، مدیریت ، مبادلات ، مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.