مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر از آغاز ثبت نام مرحله هفتم طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید" از امروز خبر داد.

محسنی کبیر در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ در سطح کشور این طرح ملی برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام این طرح از امروز و تا پایان وقت اداری روز 31 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

محسنی کبیر در ادامه اظهار داشت: این طرح ملی جدید ترین روش حفظ قرآن کریم در کشور است که به صورت تلفنی و بدون نیاز به حضور در کلاس ها انجام می پذیرد که این دوره ها در مدت2،3 و یا 4 سال انجام می شود و داوطلبان پس از دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی تحت آموزش های تلفنی اساتید حافظ قرآن قرار می گیرند.

وی در ادامه بیان داشت: در کنار این آموزن ها اولین بسته کمک آموزشی حفظ قرآن کریم با نام " صحیفه حفاظ" که شامل کتاب تمرین سعی، کتاب واژه نامه، کتاب راهنمای حفظ هدی و لوح فشرده ترتیل کل قرآن کریم است جهت سهولت حفظ قران به متقاضیان ارائه می شود.

وی در ادامه اذعان داشت: تا کنون بیش از 70 هزار نفر از سراسر کشور و خارج از ایران در این طرح ثبت نام کرده که کار آموزش بیش از 12 هزار نفر از علاقمندان شروع شده است.

محسنی کبیر خاطر نشان کرد: داوطلبان با شرکت و قبولی در دو آزمون کتبی و شفاهی مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث را بدون تحصیل در دانشگاه دریافت می کنند و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه با شماره تلفن 021-66978001 تماس حاصل نمایند و یا به وبلاگ www.d-guran-kh.blogfa.com مراجعه نمایند./ل

برچسب ها: قرآن ، تلفنی ، دارالقرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار