طبق گزارش سامانه مدیریت شهری 137 منطقه 6 ، شهروندان در سال 91 از عملکرد سامانه 137 رضایت 98 درصدی داشتند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از رضایت 98 درصدی شهروندان و ارتقای عملکرد این سامانه خبر داد و افزود: طبق آخرین آمار به دست آماده، شهروندان ساکن در منطقه طی سال گذشته 98 درصد از عملکرد سامانه 137 رضایت داشتند. در صورتی که در سال 90 حدود 96 درصد اعلام رضایت کردند.
 
وی افزود: میزان ساعت پاسخگویی از 250 ساعت در سال 90 به بیش از 79 ساعت در سال 91 رسیده، به عبارتی دیگر،  79 ساعت میانگین زمان پاسخگویی به پیام ها بوده است. این پیام ها شامل پیام هایی می شود که برخی در طول 24 ساعت و برخی با توجه به حجم عملیات حتی نیاز به زمان طولانی ماهیانه داشته و موفقیت های حاصله از عملکرد واحدهای اجرایی را شایسته  و قابل تقدیر دانست.
 
رئیس سامانه 137 منطقه 6 از برنامه های تدارک دیده شده برای مشارکت بیشتر شهروندان در امر نظارت بر عملکرد این نهاد خبر داد و گفت: در راستای دستیابی به هدف فوق حوزه آموزش سامانه منطقه، 115 جلسه آموزشی برگزار کرده است و در این جلسات به بیش از سه هزار و 200 تن از شهروندان ساکن در منطقه درخصوص چگونگی بهره گیری از سامانه 137 آموزش های لازم را معمول داشته است و از بین آموزش دیدگان ، حدود هزار و 500 نفر به عنوان ناظر افتخاری جذب سامانه و بر عملکرد شهرداری منطقه نظارت دارند./ل
برچسب ها: شهروندان ، رضایت ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار