كنسرسيوم نيوز در گزارشي با اشاره به حمايت دولت آمريكا از سازمان هاي تروريستي اي چون گروهك تروريستي "منافقين" همزمان با ادعاهاي مقابله با تروريسم اين کشور، اعلام کرد: از نگاه خام دولت آمريكا تروريست ها به دو دسته "خوب" و "بد" تقسيم مي شوند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از كنسرسيوم نيوز، "كولين راولي" در اين مقاله با انتقاد از حمايت دولت آمريكا از سازمان هاي تروريستي اي چون گروهك تروريستي "منافقين" اظهار مي دارد "مشكل اساسي در اطلاعات نادرستي است كه از سوي ارتش آمريكا و شاخص هاي نظارت امنيت ملي آمريكا در مورد "تروريسم" ارايه مي شود. رسانه هاي آمريكايي نيز در اين باره به داستان پردازي پرداخته اند. مشكل اصلي در اينجاست كه دولت آمريكا تروريست ها را به "خوب" و "بد" تقسيم كرده است. از ديد آمريكايي ها تروريست هاي "بد" آناني هستند كه برخلاف منافع آمريكا گام بر مي دارند و از دولت آمريكا "انزجار" دارند در حاليكه در مقابل از ديد آنان تروريست هاي "خوب" آن دسته از گروههاي شبه نظامي اي هستند كه عليه "دشمنان" آمريكا به اقدامات تروريستي مي پردازند. 

نويسنده در ادامه به حمايت رودي جولياني شهردار سابق نيويورک و نئومحافظه كاران آمريكايي همچون او از گروهك تروريستي "منافقين" مي پردازد و مي افزايد "بايستي اشاره كرد كه جولياني از جمله سياستمداران فاسدي است كه صدها هزار دلار پول از رهبران و سران گروهك تروريستي "منافقين" دريافت كرده است. اين پول ها از سوي آن گروهك تروريستي به منظور لابي گري سياستمداران آمريكايي با دولت آمريكا به منظور خروج نام آن گروهك از فهرست سازمان هاي تروريستي هزينه و صرف مي شد." 

نويسنده در ادامه مي افزايد  نكته جالب توجه آنست كه "لوئيس فري" رييس پيشين سازمان اطلاعات مركزي امريكا (اف بي آي) اين مقام آمريكايي نيز خود از دريافت كنندگان كمك مالي از گروهك تروريستي "منافقين" بوده است (!)‌ 

نويسنده مي نويسد: گروهك تروريستي "منافقين" همواره از كمك هاي رژيم صهيونيستي و دولت آمريكا برخوردار بودهو داخل ايران نيز مرتكب اقدامات تروريستي بسياري شده است." 

نويسنده با اذعان به اين موضوع كه از ديد دولت آمريكا تروريست ها به دو دسته "خوب" و "بد" تقسيم مي شوند مي افزايد "اخيرا گروهك تروريستي منافقين از سوي دولت آمريكا از فهرست گروههاي تروريستي خارج شد. در واقع دولت آمريكا آنان را در فهرست "تروريست خوب" قرار داده و از فهرست "تروريست هاي بد" خارج كرده است. اين اقدام دولت آمريكا در ادامه تلاش آن دولت براي تداوم كارزار مخالفت با نظام جمهوري اسلامي ايران است." 


برچسب ها: تروریست ، خوب ، بد ، منافقین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار