شهردار منطقه 10از نصب 820 تابلو تمثال شهدا تا پايان سال جاري در معابر منطقه 10خبرداد.

فرامرز عظيمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: يكي از رويكردهاي مديريت شهري اجراي برنامه هاي ويژه به منظور پيشبرد اهداف متعالي و والاي شهيدان و زنده نگه داشتن تاريخ از چهره بزرگ مردان عرصه دفاع ازكشور است كه بر همين اساس نصب تابلوي تمثال شهدا به شكل يكسان در ورودي معابر ومحدوده سكونت خانواده شهدا در سطح منطقه درحال اجراست.
وي با اشاره به اينكه اين تابلوها شامل عكس شهيد، تاريخ تولد ، شهادت ، محل شهادت وهمچنين يكي از خصوصيات اخلاقي بارز شهيد است افزود: اين مهم در راستاي تداوم انتقال ارزشهاي اصيل و معنوي ايثار و شهادت ازسوي بسيج منطقه درحال اجراست.
وي در ادامه افزود: فاز اول اين طرح در آذرماه سال گذشته آغاز شد ه  و در فاز دوم نيز تعداد 450تابلوي تمثال شهدا به همت حوزه بسيج شهدا مرصاد در حال نصب است كه اميدواريم تا پايان خرداد ماه سال جاري تمام 820تابلويي كه در برنامه داشتيم به طور كامل نصب شود.
وي خاطر نشان كرد: آسايش و امنيت افروز جامعه مرهون ايثارگري ها و فداكاريها ي شهدا و رزمندگان اسلام بوده و امروز وظيفه مسئولان كشور است كه تمام توان خود را در جهت تكريم خانواده معظم و گرانقدر شهدا به كار برند./ز
 

برچسب ها: خیز ، داد ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار