همه پرستاران باید باورشان را اصلاح کنند که حرفه پرستاری یک حرفه علمی و مستقل است.

شهر بانو جعفری رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری لاهیجان در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران افزود: پرستاران باید باورشان را اصلاح کنند که حرفه پرستاری یک حرفه علمی و مستقل است.
 
وی گفت: پرستاران باید خصوصیات خود را با گروه های موجود مقایسه کنند و دریابند در کجا قرار دارند، باید خودزاد یک گروه مثبت و فعال قرار دهند و با ایجاد امید و نگرش مثبت در قشر جوان و دانشجو زمینه فعال شده همه اقشار حرفه پرستاری را فراهم کنند.
 
وی ادامه داد: در این راستا باید کار خوب و ایده آل به مددجویان ارائه دهیم که حقیقتا جلب رضایت آنان تلاشی است برای ارتقاء حرفه پرستاری و برای نشان دادن اقتدار و استقلال حرفه ای، از این رو باید ضمن رعایت احترام به دیگر حرفه ها برای تقویت بنیه علمی و عملکردی حرفه مراکز آموزشی و مشاوره خدمات پرستاری راه اندازی و در سطح جامعه گسترش دهیم.
 
وی خاطر نشان کرد: وحدت را به عنوان محور اصلی همه فعالیت های خود در نظر داشته باشیم.
 
وی وحدت را بدین گونه معنا کرد: وحدت بدین معناست که اصل وجودی دیگر همکاران را که با ما اختلاف سلیقه دارند را منکر نشویم در مقابل کسانی که تحت هر عنوان برای تقویت حرفه مسیر قانونی را طی می کنند قرار نگیریم تا به هدر رفت انرژی آن با منجر نشود.
 
وی در پایان اذعان داشت: باید توجه داشته باشیم که سازمان نظام پرساری تنها سازمان مستقل صنفی و حرفه ای است که در جهت پیشرفت و اعتلای حرفه پرستاری تلاش می کند.
برچسب ها: پرستار ، آموزش ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
bornarazi
۱۳:۱۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
استقبال از راه اندازی مرکز و نظرات جامع داده شده.
آخرین اخبار