استاندار خراسان رضوی با معاونان، مدیران کل ستادی و کارکنان استانداری دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد حسین فروزان مهر در این دیدار، با اشاره به ترفند و طراحی های نظام استکبار برای القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات، اظهارکرد: ملت ایران علی‌رغم تمامی تنگناها با امام شناسی، زمان شناسی، دشمن شناسی و حضور خود در عرصه های مختلف سیاسی، وفاداری خود به امام، انقلاب و آرمان های متعالی شهدای گرانقدر را ثابت نمودند.

وی به موضوع برگزاری انتخابات در خرداد ماه سال جاری به عنوان تبلور حماسه سیاسی اشاره کرد و افزود: این انتخابات آزمون دیگری فراروی مردم بصیر، ولایت مدار و همیشه در صحنه کشورمان است تا با حضور پرشور و گسترده خود در راستای فرمایش مقام معظم رهبری گام برداشته و یک بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی نمایند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخاباتی سالم و قانونمند اندیشیده شده است، گفت: فعالیت ستاد انتخابات استان، از سال گذشته آغاز و طبق جدول زمان‌بندی همچنان ادامه دارد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه، به ظرفیت های اقتصادی استان در بخش های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و همچنین جایگاه ویژه خراسان رضوی در تقسیم کار ملی اشاره کرد و از مدیران خواست تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «حماسه سیاسی و اقتصادی» نامگذاری شده است، در سایه اتحاد و همدلی و با اقدامی جهادی در راستای پویایی هر چه بیشتر اقتصاد تلاش نمایند.

فروزان مهر خاطرنشان کرد: همانگونه که در دفاع مقدس حرکت جهادی مردم، دشمن متجاوز را در نیل به اهداف شوم خود ناکام گذارد، این مهم نیز جز با برنامه ریزی دقیق مسوولان، کار و تلاش مضاعف و مشارکت گسترده آحاد مردم محقق نخواهد شد.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: مهم ترین اولویت حوزه اقتصاد استان در سال جاری، توسعه صادرات غیرنفتی، تلاش در جهت فعال تر شدن بازارچه های مرزی، پویایی پایانه ها و گمرکات است.

فروزان مهر با تاکید بر حمایت از بنگاه های تولیدی و برنامه ریزی در جهت ایجاد اشتغال و توسعه پایدار، گفت: طی دولت های نهم و دهم تلاش های گسترده ای برای عدم اتکا به درآمدهای نفتی و اقتصاد تک‌محصولی در تدوین بودجه های سنواتی صورت گرفته است.

وی خطاب به مدیران ستادی استان، تصریح کرد: تامین زیرساخت های لازم برای اجرای پروژه های عمرانی، پیگیری تسریع در اتمام طرح های مسکن مهر، استفاده بهینه از طرح توسعه بخش کشاورزی و معدن با توجه به ظرفیت های موجود، از جمله مواردی است که همچون سال گذشته باید با جدیت دنبال شود.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود، از وجود نیروی انسانی توانمند در استانداری به عنوان اصلی ترین سرمایه این مجموعه یاد کرد و بر لزوم برنامه ریزی در جهت حفظ و ارتقای منابع انسانی تاکید کرد.

وی در پایان، خدمت در استان خراسان رضوی و مشهد مقدس را فرصت مغتنمی دانست که باید مسوولان و خدمتگزاران مردم از آن نهایت استفاده را در جهت کسب رضای خداوند و خدمت رسانی به زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بنمایند.

در این جلسه، «احسان ارکانی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی نیز گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های این معاونت در زمینه ارتقای سطح آموزش کارکنان، متناسب سازی ساختار اداری، امور رفاهی کارکنان، برنامه های مرتبط با حوزه تحول اداری از جمله تقویت نظام مشارکت و پیشنهادات کارکنان و همچنین برنامه‌های سال جدید را ارائه نمود./س

برچسب ها: لزوم ، در ، جهت ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.