رئیس اداره بهزیستی کوهبنان گفت: با هدف توانمندسازی اجتماعات محلی به منظور پیشگیری و کاهش بروز مشکلات روانی ـ اجتماعی در بلایای طبیعی طرح محب در شهرستان کوهبنان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمدرضا بهره‌مند از برگزاری طرح خدمات مشاوره‌ای و حمایت‌های روانی ـ اجتماعی در زمان وقوع بلایای طبیعی در کوهبنان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون بیش از پنج جلسه در مدارس متوسطه و مساجد شهر کوهبنان برگزار شده است.

وی افزود: اداره کل بهزیستی استان کرمان از نیمه دوم فروردین‌ماه سال 92 با تأکید بر توانمندسازی اجتماعات محلی به منظور پیشگیری و کاهش بروز مشکلات روانی ـ اجتماعی در بلایای طبیعی اقدام به برگزاری طرح محب در شهرستان کوهبنان کرده است.

رئیس اداره بهزیستی کوهبنان عنوان کرد: از آن جایی که یکی از رسالت‌های مهم بهزیستی توجه به خدمات مشاوره‌ای و برگزاری دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف است، دوره‌های آموزشی ابتدایی و پیشرفته طرح محب به صورت گسترده در کوهبنان برگزار و با استقبال بسیار چشمگیر مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان همراه شده است.

وی فهرست آموزش‌های ارائه شده در قالب طرح محب در این دوره را نحوه تشکیل اجتماعات محلی، مهارت‌سازی در قالب تشکیل ستادهای اجرایی و گروهای مختلف آموزشی، امداد و نجات، فوریتی و نحوه تشکیل کمیته مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: امیدواریم مطالب ارائه شده در این طرح کاربردی باشد.

بهره‌مند عنوان کرد: فازهای بعدی طرح محب در شهرستان کوهبنان توسط معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان در ماه‌های آینده سال‌جاری به اجرا در می‌آید.

رئیس اداره بهزیستی کوهبنان از اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، مذهبی و ... برای مددجویان زیر پوشش خبر داد و افزود: این نهاد موفق شده با راه‌اندازی کارگاه‌های قالیبافی، خیاطی و مزارع پرورش کبک در زمینه اشتغال مددجویان و خانواده‌های آنان گام بردارد.
برچسب ها: کرمان ، کوهبنان ، محب ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.