کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: با توجه به سوابقی که از داوران غرب دارم به این نتیجه رسیده ام که داوران هیچگاه به ضرر ایرانی ها سوت نمی زنند.

هوشنگ نصیر زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سوابق و تجربیاتی که از قضاوت داوران عرب در بازیهای ملی ایرانیان وجود دارد نشان دهنده این نکته مهم است که هیچگاه داوران عرب به ضرر ما داوری نکرده اند و مطمئن باشید که این موضوع در بازی استقلال و الریان قطر نیز مشاهد نخواهد شد و با قاطعیت تاکید می کنم که حتی یک سابقه هم و جود ندارد که یک داور عرب در بازی های ملی بر خلاف انتظارات ایرانی ها سوت زده باشد. این مورد حتی درباره داوران بحرینی که نسبت به فوتبال ما دید مثبتی ندارند نیز صدق می کند.

 وی تصریح کرد: باشگاه های ایرانی که اکنون درجام قهرمانان آسیا فعالیت می کنند به هیچ وجه نباید حساسیت زیادی بر روی قضاوت داوران عرب داشته باشند و اینکه داور دیدار استقلال و الریان نیز آندری الجداد از لبنان است موجب شده تا خیال ایرانی ها از بابت قضاوت وی راحت باشد.

 نصیر زاده در پایان خاطر نشان کرد: دلیل اینکه داوران عرب سعی دارند تا بهترین قضاوت ها را در مسابقاتی که یک طرف آن تیم های ایرانی قرار دارد داشته باشند این است که آنها بوسیله ناظران AFC  رصد می شوند، بدین جهت سعی دارند تا با بالا بردن کیفیت قضاوت خود به سطوح بالاتری از داوری در بازی های مختلف دست یابند./آق
برچسب ها: هوشنگ ، نصیر زاده ، عرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار