نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، تعهد به آرمان ها و ایستادگی بر اصول را از شرایط کارآمدی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، در کلاس معارف مدیران استان چهارمحال و بختیاری، یکی از آثار ایمان استقراری را استقامت و ایستادگی بر اصول و اعتقادات بیان کرد و گفت: باید در مراقبت و صیانت از نعمت های خداوند متعال، استقامت کرد.
وی، قرآن را از مهم ترین نعمت خداوند به بشر بیان کرد و افزود: قرآن کتابی کهنه نشدنی و در تمامی هستی بی نظیر است و کسی نمی تواند حتی یک آیه مانند آن را بیاورد.
حجت الاسلام نکونام، با بیان اینکه غنای محض فقط از طریق قرآن حاصل می شود اظهار داشت: ثروتمندترین افراد کسی است که از معارف قرآن بهرمند شده باشد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: قرآن کتاب شفا و رحمت است، و ممکن است، انسان به صورت کامل به اثرات انس با قرآن شناخت و معرفت نداشته باشیم، اما این کتاب الهی اثر خود را در زندگی می گذارد.
وی، با اشاره به برخی وظایف مسلمانان در مقابل قرآن کریم گفت: بدون شک در روز قیامت در دادگاه عدل الهی، هر مسلمانی نسبت به کتاب حق مورد بازپرسی و سؤال قرار خواهد گرفت و آیات قرآن و روایات نیز بر این مهم دلالت واضح دارد.
حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: فراگیری قرائت قرآن، فهم مفاهیم آیات الهی، و عمل به کتاب آسمانی، باعث سعادت دنیا و آخرت و موجب سربلندی مسلمانان نسبت به سایر ملل عالم است.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، همچنین با بیان اینکه اکتفای صرف به قرائت قرآن هیچ فرد و جامعه‏ای را سعادتمند نمی کند افزود: فهم قرآن و عمل به دستورهای الهی است که مرده را زنده و تاریک را نورانی می‏ کند./س
برچسب ها: کارآمد ، تعهد ، آرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.