هفتمین همایش ملی انجمن دیرینه شناسی ایران با هدف توسعه و تبادل نظر علمی و ارائه آخرین یافته های علمی و پژوهشی این دانش و علوم وابـسته، اول تا سوم خرداد در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان دبیر علمی این همایش گفت: 120 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از بین مقاله های رسیده 48 عنوان مقاله به صورت سخنرانی و 60 عنوان مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.
مهدی یزدی سطح علمی مقاله های دریافتی را بسیار خوب ارزیابی و اظهار کرد: روز اول و دوم همایش به سخنرانی های علمی و ارائه مقاله ­ها و روز سوم به بازدیدهای علمی اختصاص یافته است.
وی محورهای همایش مزبور را ریز دیرینه شناسی، دیرینه شناسی بی مهرگان، مهره داران، اثرفسیلها و گیاهی، پالینولوژی دیرینه، بوم شناسی دیرینه، جغرافیای زیستی دیرینه، چینه نگاری زیستی، سنگی، رخدادی، ایزوتوپی و توالیها، انقراض و عوامل کنترل کننده آن، کاربرد دیرینه شناسی در اکتشاف ذخایر هیدروکربوری و زمین باستان شناسی اعلام کرد.
یزدی گفت: انجمن دیرینه شناسی ایران بمنظور تـشویق و قدردانی از مـؤلفان و مترجمان کتاب در زمینه های مختلف دانش دیرینه شناسی، کتابهای چاپ شده در سال گذشته و امسال را مورد بررسی قرار داده است و کتب برتر را در این همایش معرفی می کند/س

برچسب ها: اصفهان ، دیرینه ، شناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.