خبرگزاري مهر: وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتخابات آینده با جریان مشابه فتنه 88 همراهی نمی‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدحسین صفارهرندی يكشنبه شب در جلسه پرسش و پاسخ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، اظهار كرد: ارزیابی من این است که انتخابات آینده با جریان مشابه فتنه 88 همراهی نمی‌شود و آخرين ميخ بر تابوت فتنه زده شده است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاكيد بر اينكه نتیجه نهایی فتنه سال 88 نشان داد اگر کسی روی حمایت دول خارجی محاسبه کند چیزی گیرش نمی‌آید و به شدت اشتباه می‌کند، افزود: چه معنا دارد که شخصی با گرایش چپ دهه شصت در جشن تولد ملکه الیزابت در سفارت انگلیس شرکت کند.

صفارهرندي خطاب به آن فرد سیاسی که نامی از او نبرد، تصریح کرد: اگر می‌دانی تبعات اجتماعی دارد اشتباه می‌کنی می‌روی، چرا صورتتان را پوشاندید، بگذارید مردم بفهمند شما چه‌کاره‌اید.

وي بيان کرد: انقلاب الهی ایران یک عقبه مستحکم ریشه در زمین و سر در آسمان دارد که دشمنان این موارد را نادیده گرفته بودند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی بيان کرد: آن زمان عوامل دشمن عنوان می‌کردند حکومت مشروعیت ندارد و حال عنوان می‌کنند می‌خواهیم در انتخابات شرکت کنند و ما را هم به بازی بگیرید و خودشان می‌گویند اگر کسی حرف تحریم انتخابات زد از ما نیست.

صفارهرندي افزود: اشراف اطلاعاتی در نیروهای نظام بر عوامل دشمن است تا جایی که حداقل سه حرکت خبیث فتنه‌گر بررسی و خنثی شد و حتی در موردی نبض فتنه در خارج از کشور گرفته شد.

وي گفت: این به معنای غافلگیر کردن دشمن بر خلاف غافلگیرشدن خودی است که در فتنه 88 اتفاق افتاد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: وزیر دفاع انگلیس در فردای 9دی گفت داستان جریان سبز تمام شده است و بعد از آن بود که به سمت تحریم‌ کشورمان رفتند.

صفارهرندی گفت: در 9 دی آب پاکی روی عناصر داخلی دشمن و سردمداران خارجی آن ریخته شد و آخرین میخ به تابوت فتنه و درسی بود برای همیشه و درسی بود برای کسانی که دنبال شورش در این مملکت بودند./ک

برچسب ها: انتخابات ، فتنه ، میخ ، تابوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.