چو هی ووک گفت: اشتیاق تازه و ساختار جدید در تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) ارتقاء و کیفیت تور را فراهم می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، چو هی ووک رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا و نایب رئیس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در پیام خود به بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در سال 2013 گفت: اشتیاق تازه و ساختار جدید در تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) ارتقاء و کیفیت تور را فراهم می کند.

وی در پیام خود آورده است: از آنجائی که از امسال تور دوچرخه سواری آذربایجان شاهد تغییراتی بوده، نه تنها شایستگی ها انتقال می یابد بلکه اشتیاق تازه و ساختار جدید مسابقه به طور حتم با ارتقاء کیفیت مسابقه و حضور تماشاگران پرشور به مدت شش روز برای تمامی ما هیجان به ارمغان خواهد آورد.

وی تصریح کرد: با اطمینان می توان گفت که تور ایران با ساختار جدید Tدوچرخه سواران زیادی را از قاره های مختلف جهان جذب خواهد نمود و من مشتاقانه منتظر نتایج تور ایران هستم که در آن دوچرخه سواران مشهور و با کلاس خارجی و داخلی حضور خواهند یافت در مسابقه ای جزو تقویم آسیا اتحادیه جهانی می باشد.

نایب رئیس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری افزوده است: از سوی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا ، علاقمندم از کمیته برگزاری، مسئولین کشوری و محلی، حامیان مالی، داوطلبان و بیشتر کسانی که پشت پرده جهت کسب موفقیت و آنچه که ما از آن امروز لذت می بریم سپاسگزاری نمایم.

رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا در پایان آورده است: لازم می دانم برای دوچرخه سواران و شرکت کنندگان در این دوره بهترین ها را آرزو نموده و امیدوارم یک دوره مسابقه موفقیت آمیز داشته باشند.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) از یکم تا ششم خرداد ماه 92 در 892کیلومتر در بالاترین سطح تورهای آماتوری جهان سطح 2-2 با جایزه 50 هزار یورویی برگزار خواهد شد.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) در مسیر استانهای آذربایجانغربی و آذربایجانشرقی در 6 مرحله برگزار خواهد شد و در مرحله نخست رکابزنان مسیر 128 کیلومتر تبریز به مراغه را روز چهارشنبه یکم خرداد رکاب خواهند زد.

مرحله دوم در مسیر مراغه به ارومیه میهمان استان آذربایجانغربی خواهند بود و مسیر 194 کیلومتر را رکاب می زنند و در مرحله سوم مسیر ارومیه به خوی را به مسافت 126 کیلومتر طی خواهند کرد.

مرحله چهارم در مسیر خوی به منطقه ازاد تجاری ارس به مسافت 152 کیلومتر، مرحله پنجم در مسیر سنگین 191 کیلومتری و کوهستانی منطقه ازاد تجاری ارس به طرف پیست اسکی سهند تبریز برگزار و مرحله نهایی تور در داخل شهر تبریز بصورت کریتیریوم به مسافت 100 کیلومتر برکزار میشود.

جمال الدین محمود از کشور مالزی ناظر اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بر بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) خواهد بود و نورمن شل مردین از انگلستان مشاور فنی تور برای دومین سال متوالی ، لودیگ گالاند از فرانسه نماینده شرکت فتوفینیش، مارتین بروین از هلند برای سومین سال متوالی و مجید ناصری از ایران داوران بین المللی و رسمی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در این دوره حضور خواهند داشت./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار