فرماندار زاهدان گفت: در شهرستان زاهدان بیش از 9 هزار نفر کار برگزاری انتخابات شوراها را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، عباسعلی ارجمندی اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه، 295 شعبه اخذ رأی در زاهدان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این تعداد 16 شعبه اخذ رأی در مساجد، 97 شعبه در مدارس، 45 شعبه در ناحیه یک زاهدان و 48 شعبه در ناحیه دو زاهدان، 30 شعبه در ادارات و 30 شعبه نیز سیار خواهد بود.

فرماندار زاهدان اضافه کرد: با توجه به کلان شهر شدن زاهدان، اعضای اصلی شورای شهر زاهدان از 9 نفر به 15 نفر افزایش پیدا کرده است.

ارجمندی گفت: 18 شورا و 90 نفر عضو اصلی و علی‌البدل در بخش مرکزی زاهدان هم اکنون فعال هستند که در دوره جدید 60 شورا با 240 نفر عضو اصلی و علی‌البدل فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: 167 داوطلب تا امشب برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 152 نفر مرد و 15 نفر زن هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری، 15 کمیته تشکیل شده است که زمینه لازم را برای اخذ آرای مردم فراهم می‌کنند.

فرماندار زاهدان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی هدف اصلی مسئولان نظام است اذعان داشت: مطبوعات در راستای اطلاع‌رسانی ملاک‌های نامزدهای اصلح به مردم نقش بسزایی دارند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.