استان زنجان ظرفيت 30 هزار تن تولید لوله واتصالات GRP را در سال دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان مدير عامل يكي از شركتهاي توليد لوله GRPكه در استان زنجان اقدام به سرمايه گذاري كرده است، به حجم كلان سرمايه گذاري شده جهت ساخت و راه اندازي اين واحد توليدي اشاره كرد وگفت:متاسفانه به دليل کم توجهی ،سیاست هاي  نادرست در عرصه تولید ،عدم شناخت و آگاهی از مزایای  اين محصول و همچنین ارتباطات تامین کنندگان لوله برای پروژه های استانی با تولیدکنندگان خاص باعث شده که حجم کلان سرمایه  گذاری شده در این مجموعه که بالغ بر 40 میلیارد تومان است،به هدر برود.

يعقوبي افزود: این شرکت دارای سه خط تولید است.خط شماره یک آن خط تولید مته سوزنی از الیاف شیشه است که ظرفیت تولید این خط 20هزار  تن در سال میباشد.

وي با اشاره به اينكه خط دوم تولید این شرکت،مخصوص تولید لوله واتصالات GRP (فایبرگلاس )با ظرفیت تولید 30 هزار تن در سال است. تصريح كرد: خط سوم نیز واحد ماشین سازی است که این خط به طور متوسط 10 دستگاه از ماشین آلات تولید لوله و اتصالات آن را در سال تولید میکند.

مدير عامل شركت ديبا فايبر گلاس ،ظرفيت اشتغال نيرو در اين مجموعه را 300 نفر اعلام كرد و ادامه داد : به دليل مشكلات بسياري كه در پيش روي توليدكنندگان داخلي است و همچنين بازار متغير قيمتها و همچنين عدم شناخت و خريد اين لوله در استان زنجان ،تنها 20 نفر نيروي فعال در اين مجموعه مشغول به كار هستند.

اميد است كه با همكاري و اطلاع رساني مسئولان مربوطه اين لوله هاي با كيفيت در استان زنجان به مصرف برسد تا در كنار استفاده از مزيت هاي اين محصول به بقا و گسترش شركت هاي توليدي در استان كمك كند.

گفتني است ،لوله هايGRP (فايبرگلاس)از نظر كيفيت و كارايي مزيت هاي بيشماري نسبت به لوله هاي چدني دارند. .مزایای از جمله مقاومت بسیار بالا در مقابل انواع خوردگی ، بالا بودن ظرفیت هیدرولیکی ، طول عمر بالا ، هزینه های ناچیز نگهداری و بهره برداری ، سهولت و سرعت حمل و نصب به دلیل وزن اندک ، عدم نیاز به اندود داخل و پوشش خارج  برای حفاظت در برابر خوردگی و برخورداری از تنوع تولید./س

 

برچسب ها: لوله ، اتصالات ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزادتاجدینی
۰۹:۰۳ ۲۴ دی ۱۳۹۳
باسلام بسیار عالیه.من میتوانم به مجموعه شما در تولید لوله هایGRP,GRE,GRVکمک کنم زیرا قریب به 9سال است که در امر اپراتوری دستگاه لوله زنی وهمچنین تولید اتصالات ونصب آنها تجربه دارم.موفق باشید.