رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان ملاير گفت: عبور راه آهن غرب كشور از شهرستان ملاير نقش موثري در توسعه همه جانبه اين شهرستان خواهد داشت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران همدان ؛ غلامحسين تقوي در رابطه با عملكرد اين شهرستان در زمينه راه آهن گفت:راه آهن غرب كشور به عنوان كريدور غربي جهت اتصال ايران از مرز خسروي به كشور عراق و در نهايت به بندر لازقيه در سوريه متصل مي شود.  
وي افزود: با به ثمر رسيدن  این طرح ،شهرستان ملاير به پيشرفت هاي بزرگي دست خواهد يافت و با راه اندازي و انجام زير ساخت راه آهن ، سرمايه گذاري ذوب آهن، صنايع سنگين و همچنين انتقال ملزومات مورد نياز از گمركات و بنادر باعث توسعه شهرستان و استان خواهد شد.
رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان ملاير افزود: عمليات اجرايي فاز اول راه آهن اراك – ملاير به طول 90 كيلومتر از سمنگان در استان مركزي تا شهر ملاير  ريل گذاري شده و در سفر سوم رياست جمهوري به بهره بهره برداري رسيد و هم اكنون در هفته چهار سرويس و سفر به سمت مشهد مقدس انجام مي شود.  
معاون مدير كل راه و شهرسازي استان همدان عنوان كرد: در حوزه استحفاظي استان همدان بيش از 90 درصد عمليات زيرسازي فاز دوم و سوم انجام شده و آماده ريل گذاري است.
وي در رابطه با اقدامات اين شهرستان در خصوص فعاليت هاي راهداري گفت: نصب علائم راهنمائي و رانندگي راه ها، شانه زني و ساخت پاركينگ در راه هاي اصلي وعمليات خط كشي دوره اي راه هاي حوزه استحفاظي از جمله اين اقدامات است.
مهندس تقوي گفت: ساخت و مرمت ابنيه فني، عمليات لكه گيري آسفالت نيز از ديگر اقدامات اين شهرستان در حوزه راهداري است./س
برچسب ها: زیر سازی ، راه آهن ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.