فراخوان نامنویسی در کارگاه ملی مکانیزاسیون آبزی پروری و افزایش بهره وری آغاز شد.

دبیر اجرایی این کارگاه ملی گفت: علاقه مندان به شرکت در این کارگاههای آموزشی تا هفت اردیبهشت مهلت دارند برای نامنویسی به پایگاه اینترنتی دبیرخانه همایش به نشانی www.2013sccw.firمراجعه کنند.
فرشاد زمانی افزود: این کارگاه تخصصی آموزشی با مشارکت45 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی کشور و همکاری موسسه مرکزی تحقیقات شیلات، استانداری و سازمان جهاد کشاورزی و برخی از دستگاه های استان چهارمحال و بختیاری، 10 و 11 اردیبهشت امسال در شهرکرد برگزار می شود.
وی شناسایی راهکارهای علمی توسعه، تولید بیشتر و با کیفیت بالاتر آبزیان، ایجاد بستر مناسب برای تبادل اطلاعات صاحب نظران، جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی، ایجاد اشتغال و شرایط بازاریابی و بسته بندی و فرآوری مناسب آبزیان را از اهداف این کارگاههای علمی – آموزشی بیان کرد.
وی گفت: در دهه اخیر با افزایش تعداد متقاضیان تکثیر و پرورش آبزیان در کشور از یک طرف و ورود فن آوری ها، ماشین آلات و تجهیزات مختلف از کشورهای پیشرو و افزایش سطح دانش، تجربه و مهارت بهره برداران از طرف دیگر، موجب شده راندمان تولید به خصوص در بخش ماهیان سرد آبی افزایش چشمگیری یابد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.