فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند 10 نفره سارقان منزل در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  یحیی شرفی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه میزان سرقت از منزل با شگردهای خاص در آذربایجان غربی افزایش یافته بود، پلیس نسبت به این موضوع با حساسیت بیش‌تری وارد کار شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه، تصریح کرد: از جایی که اغلب شگردهایی که سارقان در این سرقت‌ها انجام می‌دادند به روش سرقت‌هایی بود که یکی از سارقان سابقه‌دار در گذشته انجام می‌داد، از این‌رو پلیس با استفاده از این سرنخ‌ها اقدام به دستگیری یکی از سارقان حرفه‌ای کرد.

وی تصریح کرد: با حضور این سارق حرفه‌ای و با بازجویی‌هایی که از این سارق به عمل آمد، وی به همدستی 9 نفر دیگر نیز اقدام کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این متهم پس از آزادی از زندان با تشکیل باند 10 نفره اقدام به سرقت از منازل می‌کرد.

شرفی اعضای این باند را 10 نفر اعلام کرد و گفت: اعضای این باند اقدام به 19 فقره سرقت از منازل کرده بودند.

وی با بیان اینکه تعدادی از اعضای این باند مال‌خر بودند، اظهار داشت: 6 نفر از اعضای این باند به عنوان مال‌خر فعالیت می‌کردند که تمام اعضای این باند با تشکیل پر و نده به مراجع قضایی ارجاع شدند.

شرفی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی، اظهار داشت: لازم است تا مردم هنگام خروج از منزل نسبت به قفل کردن در و پنجره منزل خود اقدام کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.