در روز سوم مسابقات كشتي آزاد قهرماني آسيا سه نماينده ايران به ديدار رده بندي راه يافتند و يك نماينده به گروه بازنده ‌ها رفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، روز سوم مسابقات كشتي آزاد قهرماني آسيا از بعد از ظهر امروز با برگزاري مسابقات اوزان 66، 74، 84 و 96 كيلوگرم در سالن اينديريا گاندي شهر دهلي نو در حال برگزاري است.

بر اين اساس در وزن 66 كيلوگرم محمد يوسفي در دور نخست با نتايج 1- 3، 4- 3 و 5-2 امانديك باكيف از قزاقستان را شكست داد وي در در دور بعد مقابل مانداراخان گانزوريك از مغولستان در سه تايم و با نتايج صفر- 2، 4-4 و 1-4 مغلوب شد و با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال يوسفي به گروه شانس مجدد راه يافت. وي ابتدا در اين مرحله به مصاف توشينوري ايشيدا از ژاپن مي‌رود و در صورت پيروزي براي كسب مدال برنز با يانگ جانگ از كره جنوبي مسابقه مي‌دهد. در اين وزن آميت كومار از هند و گانزوريك از مغولستان فيناليست شدند.

در وزن 74 كيلوگرم عزت‌اله اكبري در دور نخست ديدار بايراموف از تركمنستان را در دو تايم و با نتايج مشابه 3 بر صفر شكست داد. وي در دور بعد پراوين از هند را در دو تايم و با نتيجه 3 – صفر و 2- يك مغلوب كرد. اما در مرحله نيمه نهايي مقابل چانگيو ژانگ از چين در دو تايم و با نتايج 3- 1 و 4- 3 مغلوب شد و براي كسب مدال برنز با برنده كشتي گيران كره جنوبي و تاجيكستان مسابقه مي‌دهد. در اين وزن رشيد قربان اف از ازبكستان و كشتي گير چيني فينالست شدند.

در وزن 84 كيلوگرم احسان اميني در دور نخست به مصاف جامبولات ماگژومايف از قزاقستان رفت و با نتايج 1- صفر و 2- 1 از سد اين كشتي گير گذشت وي در دور بعد اردوگول از مغولستان را در سه تايم و با نتايج صفر- 4، 6- 2 و 3-1 شكست داد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. وي در اين مرحله مقابل اميدجان عثمان اف از  ازبكستان با نتايج 2- صفر و 7- 2 نتيجه را واگذار كرد تا براي كسب مدال برنز با برنده كشتي‌گيران عراق و هند مسابقه بدهد. در اين وزن آيبك يوسپوف از قرقيزستان و اميدجان عثمان اف از ازبكستان فيناليست شدند.

در وزن 96 كيلوگرم حامد تاتاري پس از استراحت در دور نخست در دور دوم تاكاشي ياماگوچي از ژاپن را در دو تايم و با نتايج 1- صفر و 3- صفر شكست داد وي در مرحله نيمه نهايي در سه تايم و با نتيجه 7 بر 4 مغلوب جائه گانگ كيم از كره جنوبي شد تا براي كسب مدال برنز به مصاف ساب خانجان توشپالاتوف از ازبكستان برود. ديگر فيناليست اين وزن رستم اسكندري از تاجيكستان است./زر
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، هندوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار