سریال" مهرآباد " به تهیه کنندگی علی تقی پور و کارگردانی فرید سجادی به زودی بر روی آنتن شبکه تهران می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ این سریال تصویربرداری خود را از آذر ماه 90 آغاز کرده و  خرداد 91 در 30 قسمت 45 دقیقه ای به پایان رسانده است.
سریال مهرآباد را " امید سهرابی "با همراهی" امیر رضا طلاچیان "به رشته تحریر در آورده که روایتگر زندگي كيا مقدم است كه پس از 12 سال دوري از وطن و شكست در زندگي براي پيگيري كارهاي شخصي به كشور باز مي گردد ولي در همان بدو ورود با اتفاقي رو به رو مي شود كه زندگي خودش و بسياري را تحت تاثير قرار مي دهد.
این سریال که یک کمدی‌درام اجتماعی به حساب می آید،  بازیگرانی چون مهران احمدي،هومن سيدي، علي سرابي ،بهروز شعيبي،شقايق دهقان،ندا مقصودي،ليندا كياني ،سميرا ذكايي ،بیژن افشار،مسعود میرطاهری ،بهناز جعفري،آتنه فقيه نصيري،پوراندخت مهيمن، گلاره عباسي ،سوگل طهماسبی ،الهام کردا،بهاره ریاحی ،عباس شجاع و... (با حضور افتخاری اشکان خطیبی)، در نقش هایی متفاوت در آن ظاهر شده اند.
همچنین از مهمترین ویژگی های این سریال می توان به تعدد بازیگران و لوکیشن ها ، ریتم تند روایت،تعریفی متفاوت از کمدی درام اجتماعی اشاره کرد که گروه را به برقراری ارتباط موثر با تماشاگر تلویزیون امیدوار کرده است.
بنا بر این گزارش ، سایر عوامل سريال مهرآباد عبارتند از: تهيه كننده:علي تقي پور، كارگردان:فريد سجادي حسيني، نویسنده :امید سهرابی با همراهی امیررضا طلاچیان،مدير تصويربرداري:داوود اميري ،مدير توليد:جعفر عروجي،طراح صحنه و لباس:بابك كريمي طاری،دستيار اول کارگردان و برنامه ريز: روزبه سجادي حسيني ،تدوين:روزبه فرازمند ،طراح گريم:امير اسكندري،صدابردار:فرزام منطقي ،صداگذار:امین میرشکاری،موسیقی متن و تیتراژ:مرتضی ساعدی، عکاس:ناصر سجادي حسيني و روابط عمومی:آزاده سهرابی./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.