فیلم های جنجالی و تحریمی‌ از جمله "برف روی کاج‌ها" و "تلفن همراه رئیس جمهور‌" سرانجام بر روی پرده سینما خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، چهارشنبه این هفته در حالی سرگروهی‌ سینماها تغییر می‌کند که هنوز یک سینما سرگروهی‌ خود را تغییر نداده است و فیلم "رسوایی‌" با توجه به پایین نیامدن کف فروش هنوز جایگزینی برایش انتخاب نشده است اما سایر فیلم‌ها با معرفی جایگزین این هفته فرصت اکران خود را به پایان می رسانند و فیلم‌های "ملکه‌" ، "برف روی کاج‌ها"، "زن، مرد، زندگی‌" و "تلفن همراه رئیس جمهور‌" در گروهای آزادی، قدس، استقلال و عصر جدید به روی پرده می روند.
فیلم جنگی "ملکه‌" به کارگردانی "محمدعلی باشرآهنگر‌" و با بازی "میلاد کی‌مرام" و "حمید آذرنگ‌" تصویری از جنگ و رزمندگان‌ دیده‌بان‌های مرزی را روایت می کند و از ویژگی‌های این فیلم فیلمبرداری از بالای صحنه و حضور نداشتن بازیگر زن به شمار می‌آید که جایگزین "تهران 1500" در سینما استقلال خواهد بود.
اما فیلم "برف روی کاج‌ها" به کارگردانی "پیمان معادی‌" که بعد از مدت‌ها تغییر در زمان اکران سرانجام با موافقت سازمان سینمایی از این هفته در سینما عصر جدید به روی پرده می‌رود.
همچنین فیلم "زن، مرد، زندگی‌" با نام قبلی "سورپرایز‌" به کارگردانی "مهدی ودادی‌" و بازی "امیرحسین رستمی‌" و "لیلا اوتادی‌" در سینما قدس اکران خواهد شد این فیلم که نتوانست در جشنواره فیلم سال گذشته حضور پیدا کند فرصتی را برای اکران عمومی پیدا کرده است.
اما فیلم "تلفن همراه رئیس‌جمهور" به کارگردانی "علی عطشانی‌" دیگر فیلم حاشیه‌ای سینمای ایران جایگزین فیلم "حوض نقاشی‌" در سینما آزادی است اما با توجه به اینکه اصلاحیه‌هایی به این فیلم وارد شد و "حوض نقاشی‌" نیز کف‌فروش آن پایین نیامده است هنوز زمان دقیقی برای اکران آن وجود ندارد.
تنها سرگروهی‌ سینما آفریقا است که با توجه به فروش بالای فیلم "رسوایی‌" هنوز جایگزینی برای آن معرفی نشده است./رم
برچسب ها: فیلم ، سینما ، سرگروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار