رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهار امیدواری کرد که مسئله اسیران فلسطینی به عنوان مسئله ای در سطح کشورهای عربی، اسلامی، منطقه ای و بین المللی مطرح شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ; خالد مشعل در گفتگو با شبکه تلویزیونی «القدس»، درباره اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی گفت: از خداوند می خواهم که من به همراه رهبران حماس و گروه های دیگر فلسطینی درباره مسئله اسیران به وظایف خود عمل و برای آزادی آنها تلاش کنیم.

وی گفت: ما درباره مسئله اسیران فلسطینی مسئولیت سنگینی داریم. ما تلاش می کنیم و امیدواریم که مسئله اسیران فلسطینی به عنوان مسئله ای در سطح کشورهای عربی، اسلامی، منطقه ای و بین المللی مطرح شود. لازم است توجه جهانیان را به مسئله اسیران فلسطینی معطوف کنیم. اسیران رکن اصلی مسئله فلسطین به شمار می روند.

رئیس دفتر سیاسی حماس درباره شهادت اسیران فلسطینی به علت شرایط ناگوار در زندان ها افزود: یکی از برادران و رهبران ما در حماس پرونده اسیران فلسطینی را دنبال می کند، با وجود این اهتمام و توجه حماس به این مسئله فراتر از یک مسئله و پرونده است بلکه آن را در چارچوب تشکیلاتی و سازمانی و در سطح منطقه ای و بین المللی دنبال می کند. 

                                      آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: امیدوار ، مشعل ، اسیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار