آزادکاران تیم ملی کشورمان امروز در اوزان 74، 84 و 96 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا به 3 مدال برنز دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی کشی آزاد کشورمان امروز توسط حامد تاتاری، عزت اله اکبری و احسان امینی به مدال برنز دست یافتند.
 
*حامد تاتاری
 
حامد تاتاری کشتی گیر وزن 96 کیلوگرم کشورمان در آخرین دیدار خود در رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا در هندوستان مقابل حریف ازبکستانی خود به پیروزی رسید و مدال برنز آسیا را کسب کرد.
 
تاتاری که با یک پیروزی مقابل حریف ژاپنی و یک شکست مقابل نماینده کره جنوبی به دیدار رده بندی راه یافته بود، در این مرحله مقابل توش پولاتف از ازبکستان قرارگرفت و در دو وقت متوالی و با نتایج یک بر صفر و 4 بر صفر به پیروزی رسید.
 
*عزت اله اکبری
 
عزت اله اکبری آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در برابر کشتی گیر تاجیکستانی، به مدال برنز رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا در هند دست یافت.
 
اکبری بعدازظهر امروز (دوشنبه) در دیدار رده بندی مقابل وحید اف کشتی گیرتاجیک با نتیجه 2 بر صفر و 2 بر یک پیروز شد و در اولین تجربه خود در این رقابتها صاحب مدال برنز شد.

وی با پیروزی مقابل کشتی گیرانی از ترکمنستان و هند و شکست مقابل نماینده چین به دیدار رده بندی راه یافته بود.
 
*احسان امینی
 
احسان اميني آزادکار وزن 84 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در برابر کشتی گیر هندي، به مدال برنز رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا در هند دست یافت.
 
امینی بعدازظهر امروز (دوشنبه) در دیدار رده بندی مقابل نارسينگ از هندوستان با نتايج يك بر يك و پنج بر سه به پيروزي رسيد و صاحب گردن آويز برنز شد.

اميني با پيروزي بر كشتي گيران قزاقستان و مغولستان و شكست مقابل كشتي گير ازبكستان به ديدار رده بندي راه يافته بود./زر
برچسب ها: کشتی ، برنز ، مدال ، آسیا ، هندوستان ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار