مسابقات سنگنوردي جام فجر در بخش بانوان از روز 4 ارديبهشت در سالن اوقاف برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران : بانوان سنگنورد کشورمان حاضر در مسابقات سنگنوردي جام فجر از روز چهارم ارديبهشت در سالن اوقاف تهران برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است: بيست و يکمين دوره رقابتهاي سنگنوردي جام فجر در بخش مردان از دوم ارديبهشت بعد از ظهر در سالن اوقاف آغاز شد و تاکنون 154 سنگنورد در بخشهاي سرطناب و بولدرينگ ثبت نام کرده اند و افرادي که قصد دارند دربخش سرعت ثبت نام کنند تا روز سه شنبه 3 ارديبهشت فرصت دارند .

گزارش ديگري عنوان مي کند، دراين مسابقات انتخابي تيم ملي نيز خواهد بود و حساسيت آن بالا مي باشد.

اين گزارش مي گويد، در رقابتهاي سال جاري، سنگنوردان خارجي حضور ندارند و اين درحالي است که در مسابقات سنگنوردي سال 90 که در استان زنجان به عنوان مستر کاپ برگزار شد ورزشکاراني از 10 کشور دنيا حضور داشتند.

در ادامه گزارش آمده است، حضور سنگنوردان خارجي درمسابقات کشورمان مي تواند مثمر ثمر واقع شود و سطح کيفي رقابتها را بالا ببرد و آن را ارتقا دهد .

گزارش ديگري عنوان مي کند: مسابقات قهرماي آسيا خرداد سال جاري در ايران برگزار خواهد شد و فدراسيون درحال رايزني است تا ميزباني آن در چه استاني باشد بنابر گفتگوهاي صورت گرفته تاکنون همدان ميزبان اين رقابتها ست که بايد منتظر ماند و ديد که بالاخره ميزباني به کدام استان خواهد رسيد.

در پايان گزارش خاطر نشان مي شود؛ سنگنوردان ايراني جزو بهترين هاي اين رشته در دنيا هستند و در مسابقات داخلي و خارجي توانايي خودرا نشان داده اند و هميشه جزو تيم ها ي خوب بوديم و اين ورزشکاران قابليت رقابت با سنگنوردان خارجي را دارند و اين موضوع نشان مي دهد ايراني مي تواند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار