هر کس به نوعی به یک فرهنگ تعلق دارد و عده‌ای آن قدر به درس خواندن اهمیت می دهند که احساس عاطفه خود را به درس و تحصیلات می فروشند‌.

به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران بی‌سوادی عاطفی عبارت است از عدم آشنایی با خود و احساسات آدم‌های اطرافمان‌ همه‌ی ما نسبت به فرهنگ‌ها و عواطف دیگران بی‌سواد هستیم و افرادی که نسبت به فرهنگ احساس و عاطفه خود و دیگران بی‌سواد هستند زمانی که در محیط فرهنگی خودشان و در ارتباط با دیگران قرار می‌گیرند احساس ناراحتی و ناآشنایی می کنند.

افرادی که از لحاظ عاطفی بی‌سواد هستند نمی‌توانند به درستی خود و دیگران را درک کنند و درس و کتاب را به همه چیز ترجیح می‌دهند و این افراد اغلب گوشه‌نشین هستند و شیوه درک احساس دیگران را ندارند این‌گونه افراد در آینده‌ای نزدیک شکست می خورند و متوجه می‌شوند احساسات و عواطف ارزش بسیار بالایی دارند.

افراد تحصیل کرده‌ای که احساس و عاطفه دیگران را درک نمی‌کنند در تعبیر عواطف دیگران ناتوان هستند و خندیدن و گریه کردن را تلاش‌های عمدی برای آزار دادن دیگران می‌دانند این افراد نمی‌توانند احساسات خود را بروز دهند و واکنش‌های عجیب و غریبی از خود نشان می‌دهند./ح

برچسب ها: تحصیلات ، عواطف ، عشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار