رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند گفت: به منظور ارائه خدمات‌دهی بیشتر و رفاه حال شهروندان، 22 تن برنج آرژانتینی بین مردم شهرستان هیرمند توزیع شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، علیرضا شهری‌زاد طی جلسه‌ای در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هیرمند اظهار داشت: این اداره به منظور ارائه خدمات‌دهی بیشتر و رفاه شهروندان تلاش دارد تا اقلام مورد نیاز آنان را با قیمت مناسب تهیه و در اختیارشان قرار دهد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت برنج در بازار، توزیع اقلام مورد نیاز با قیمت مصوب می‌تواند مشکلات خانواده‌ها را در این زمینه برطرف کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند بیان کرد: 22 تن برنج آرژانتینی توسط این اداره جذب و در محل‌های از پیش تعیین شده با قیمت مصوب در حال توزیع است.

شهری‌زاد در ادامه به کمیته تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس مورد نیاز مردم از اهداف اصلی کمیته تنظیم بازار در شهرستان است.

وی ادامه داد: در راستای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم، اکیپ‌های بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هیرمند همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند خاطرنشان کرد: با تشکیل اکیپ‌های بازرسی، بستر خدمت‌رسانی به مردم در سطح شهرستان فراهم تا مردم از رفاه و آسایش که از انتظارات

اصلی همه آحاد جامعه است، بهره‌مند شوند.

شهری‌زاد افزود: با توجه به افزایش قیمت برنج در بازار، کار توزیع این کالای مورد نیاز مردم در آینده نیز استمرار می‌یابد/س
برچسب ها: برداشت ، برنج ، هیرمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.