مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده شاید استقلال فصل آینده او را نخواهد، گفت: به هر حال او مزاحی کرده است، ما عاشق او هستیم.

به گزارش گروه  وزرشی باشگاه خبرنگاران ،  علی فتح‌اله‌زاده پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل الریان قطر در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  ضمن قدر دانی از هوادران و دلجویی از رسانه ها  درباره ماندن یا نماندن قلعه نویی در تیمش گفت : تا روزی که من هستم و کار می‌کنم ،  برنامه‌هایم را دنبال خواهم کرد. انتخاب سرمربی در اختیار هیئت ‌مدیره نیست و  بر عهده مدیرعامل است، آنهایی که شایعه پراکنی می کنند  وقت خود را تلف نکنند ، لازم باشد با هر کسی بخواهم برای سرمربیگری صحبت می کنم .
 
وی  با اشاره به اینکه قراردادش با قلعه‌نویی دو ساله بوده است افزود :در این شرایط   باید بودجه بیاوریم . برنامه زیاد است. نیاز به بودجه داریم . روزنامه ها باید سریع خبری را منتشر کنند اما خبری که راست باشد . اخبار ضد و نقیض فقط اعتماد را از بین می برد . پس مراقب باشند .

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده شاید استقلال فصل آینده او را نخواهد، گفت: به هر حال او مزاحی کرده است، ما عاشق او هستیم.

وی  درباره شکایت باشگاه الهلال نسبت به میزبانی ایرانی‌ها خاطرنشان کرد: این مسئله ، موضوع تازه‌ای نیست . ما بیشتر از حد معمول از این تیم پذیرایی کردیم، در صورتی که  الهلال مایل بود هزینه های اقامت را خود به عهده بگیرد .

وی درباره بازگشت تیموریان به استقلال تصریح کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا آندو بیایید.  زیرا اگر او به استقلال بیاید واقعاً این تیم در آسیا قدرتمند خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار