دارالقرآن خانه کارگر در نظر دارد تا " صحيفه حفاظ "( اولين بسته کمک آموزشي حفظ قرآن کريم در کشور) را در نمايشگاه بين المللي کتاب تهران عرضه کند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دارالقرآن خانه کارگر در نظر دارد تا " صحيفه حفاظ "( اولين بسته کمک آموزشي حفظ قرآن کريم در کشور) را در نمايشگاه بين المللي کتاب تهران عرضه کند . 
 اين بسته کمک آموزشي شامل 4 کتاب و يک لوح فشرده  است .
مديرروابط عمومي دارالقرآن خانه کارگر در باره محتواي " صحيفه حفاظ " گفت : کتاب راهنماي حفظ با نام هدي يکي از کتب اين بسته کمک آموزشي است که در باره تکنينک هاي تقويت حافظه بوده و نکاتي را در مورد روش هاي حفظ قرآن ، زمان ها و مکان ها ، غذا ها و ميوه هاي مناسب براي حفظ قرآن را بيان کرده است . 
کتاب دوم با نام سعي منتشر شده است که در آن تمرين هاي نوشتاري سوره هاي قرآن و نيز آزمون هاي آزمايشي چهار گزينه اي گردآوري شده است  که به تقويت حافظه و تثبيت حفاظ کمک مي نمايد . 
کتاب ديگر با نام واژه نامه چاپ شده است که کمک مي کند تا حفاظ کل قرآن کريم علاوه بر حفظ ظاهر آيات با معاني و مفاهيم قرآن کريم آشنا شوند .
و در نهايت لوح فشرده ترتيل استاد پرهيزگار با هدف تمرين لحن عربي و ترتيل خواني حفاظ در اين بسته قرار گرفته است . 
 محسني کبير افزود : اين بسته کمک آموزشي پيرو طرح ملي " تلفني حافظ قرآن شويد " تهيه و تدوين شده است که علاوه بر کتب مذکور ، برنامه جامع حفظ قرآن کريم نيز در آن قرار دارد .
 وي گفت : علاقمندان به حفظ قرآن کريم مي توانند جهت تهيه اين بسته کمک آموزشي به غرفه دارالقرآن خانه کارگر واقع در بخش نهادها و موسسات بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران در مصلي از تاريخ 11 تا 21 ارديبهشت مراجعه کنند ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار