عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي از فعال شدن ستادهاي انتخاباتي "عليرضا زاکاني" نامزد احتمالي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري خبر داد.

"احمد نجابت" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از فعال شدن ستادهاي انتخاتي "عليرضا زاکاني" در تهران و بعضي از استان‌هاي کشور خبر داد و اظهار داشت: ستادهاي انتخاباتي زاکاني از اوايل هفته گذشته فعال شده اما تاکنون عنوان آن مشخص نشده است.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينکه کانديداهاي احتمالي به صورت مفصل در اين جمعيت مورد بررسي قرار گرفته‌اند، تصريح کرد: اصل وحدت براي جمعيت ايثارگران بسيار اهميت دارد و در راستاي تحقق اين هدف برنامه‌ريز‌هايي را انجام داده‌ايم.

نجابت درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي تشکل متبوعش در بحث انتخابات شوراها، تصريح کرد: با توجه به مطرح شدن دغدغه ايجاد وحدت در ميان اصولگرايان براي انتخابات آينده دو جمعيت ايثارگران و رهپويان تشکل خدمتگزاران آباداني و پيشرفت را تشکيل دادند که فعاليت تدوين لسيت و رايزني براي تحقق وحدت را به صورت جدي دنبال مي‌کند.

گفتني است که زاکاني چندي پيش در حسينيه دو کوهه و در جمع هم‌رزمانش براي حضور در انتخابات آتي اعلام کانديداتوري کرد، وي هم اکنون نماينده مردن تهران در مجلس شوراي اسلامي و دبيرکل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي است.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار