امروز با "تقویت جریانات شمالی" برمیزان بارش در سواحل شمالی کشور، ارتفاعات و دامنه های البرز افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از "سازمان هواشناسی" کشور، امروز"چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 92" براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی در نیمه شمالی کشور وزش باد و در برخی مناطق رگبار و رعدو برق و احتمال تگرگ پیش بینی می شود و در ارتفاعات البرز نیز بارش برف رخ خواهد دادو طی این مدت در برخی نقاط جنوب شرق کشور نیز رگبار و رعدو برق و "وزش باد" شدید پیش بینی می شود.



براساس این گزارش، امروز با تقویت "جریانات شمالی" برمیزان "بارش" در سواحل شمالی کشور، ارتفاعات و دامنه های البرز افزوده خواهد شدو دریای خزر نیز مواج می شود.فردا بعدازظهر بتدریج بارش در شمال غرب قطع شده ولی در همین روز بارش ها در شمال، دامنه های "البرز"، برخی مناطق مرکزی، غرب، شمال شرق و شرق کشور ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است، سامانه بارشی فوق روز شنبه از مرزهای شمال شرق کشور خارج خواهد شد و طی دو روز آینده خلیج ارس و دریای عمان مواج خواهد بود.
گفتنی است، امروز در استان های "اردبیل"، شمال "زنجان"، "گیلان"، "مازندران"، شمال "سمنان"، "گلستان"، "خراسان شمالی" و نیمه شمالی "خراسان رضوی" بارش باران گاهی با وزش باد ، رعدو برق و احتمالا  "تگرگ" از شدت بیشتری برخوردار است براین اساس به سبب بارش شدید باران آبگرفتگی معابر عمومی و سیلاب و به سبب وزش باد و تگرگ ، خسارت به محصولات باغی و کشاورزی در این مناطق دور از انتظار نیست./س
برچسب ها: بارش ، باران ، برف ، تگرگ ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار