نفرات برتر بخش بولدرینگ امروز صبح چهارشنبه 4 اردیبهشت مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات سنگنوردی جام فجر هم اکنون در سالن اوقاف تهران در حال پیگیری است و نفرات برتر بخشی بولدرینگ یکی از رشته های حاضر در این رقابتها امروز صبح چهارشنبه 4 اردیبهشت نفرات برتر خود را شناخت

در ادامه گزارش آمده است: علی برات زاده از تهران ،‌حمید رضا توزنده جانی از خراسان رضوی و محمد جعفر محمود آبادی از کرمان اول تا سوم شدند.

بر اساس این گزارش: مسابقات سرطناب نیز روز گذشته در بخش مردان پیگیری شد و طی آن داود رکابی از زنجان، علی برات زاده از تهران و رضا کلاسیگان از گلستان عنوانهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

گزارش دیگری عنوان می کند: عصر روز گذشته همزمان با برگزاری مسابقات جام فجر از تعدادی از پیشکسوتان سنگنوردی در سالن اوقاف تجلیل و قدردانی شد.

این گزارش می افزاید؛ حمید کیوانی سید حمید صدیقیان وحید آسیابان افرادی بودند که از آنها تقدیر شد.

در ادامه گزارش آمده است مسابقات سرعت مردان نیز امروز چهارشنبه پیگیری خواهد شد و نفرات برتر خود را خواهد شناخت.

گزارش دیگری عنوان می کند: مسابقات سنگنوردی بانوان نیز از عصر امروز در این سالن آغاز خواهد شد تا سنگنوردانی این رده در سه رده سرطناب و سرعت و بولدرینگ به رقابت بپردازند.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود: رقابت های سنگنوردی جام فجر که مربوط به سال 91 است از تاریخ دوم تا ششم اردیبهشت در استان تهران در حال برگزاری است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار