اصفهان/

در ماههای آینده شاهد موفقیتهای بزرگ ایران در سطح بین المللی خواهیم بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه پیروزی ما دور نیست، افزود: در ماههای آینده شاهد موفقیتهای بزرگ ایران در سطح بین المللی خواهیم بو.د

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان نامی امروز در دور چهارم سفرهای استانی ریاست جمهور و هیات دولت به استان اصفهان با سفر به فریدونشهر در جمع مسوولان و مردم این شهرستان سفرهای استانی را یکی از تابوشکنی ها و از ابتکارات مهم دولت نهم و دهم دانست و گفت: در این سفرها بسیار از نقاط ضعف و قوت همه شهرها و روستاهای کشور شناسایی شد و برای رفع مشکلات آنها قدمهای خوبی برداشته شده است.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه ایران امروز به دلیل ایستادگی و استقلال خود تحت فشار و هجوم استکبار جهانی قرار گرفته است اظهار کرد: ایران تنها کشور در دنیا است که استقلال کامل دارد.
وی با بیان اینکه حتی امریکا نیز کشوری مستقل نیست تصریح کرد: این کشور به طور کامل تحت سیطره صهیونیست قرار دارد .
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه مردم ما بسیار هوشمند هستند و هدایت امروز جامعه ما به دست آنهاست، گفت: هرکدام از مشکلاتی که امروز استکبار جهانی برای ما ایجاد کرده می تواند هر حکومت قدرتمند دیگری را سرنگون کند.
وی با اشاره به شهرستان فریدونشهر اظهار کرد: این شهرستان مرکز تولید آب شیرین است و با توجه به کمبود آب شیرین در کشور از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.
وی با تاکید بر اینکه این نقطه قوت شهرستان فریدونشهر باید حفظ شود اضافه کرد: بهتر است به جای صنایع آلوده ساز از صنایع جایگزین ، پاک و درامدزا استفاده شود.
نماینده تام الاختیار رییس جمهور گفت: مساله آبرسانی و حق معلمان آموزش و پرورش این شهرستان پیگیری خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این سفر از نزدیک با تعدادی از نمایندگان اقشار مختلف مردم فریدونشهر دیدار و درباره مشکلات و مسائل آنها گفتگو کرد.
اشتغالزایی، آبرسانی به مزارع، مسکن مهر، خدمات درمانی و بهداشتی و حقوق معلمان از جمله درخواستهای مردم در این دیدار بود.
رییس جمهوری و هیات دولت امروز در چهارمین سفر استانی خود به اصفهان سفر کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.