اردبیل/

صعود تیم نونهالان شهرداری اردبیل به مرحله نهایی مسابقات کشوری

تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل به عنوان تیم دوم منطقه‌ای به مسابقات نهایی نونهالان کشور راه یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / در پایان این مسابقات که در ورزشگاه علی دایی اردبیل برگزار شد، تیم نونهالان شهرداری اردبیل با کسب هشت امتیاز و شکست رقبا توانست به مرحله نهایی مسابقات نونهالان کشور راه یابد.

این مسابقات به مدت پنج روز و با حضور پنج تیم در ورزشگاه علی دایی برگزار شد و تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل با کسب هشت امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی مسابقات نونهالان کشور شد.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل، تیم‌های مس کرمان و فولاد خوزستان را شکست داد و با تساوی مقابل ذوب‌آهن اصفهان و متین مازندران توانست بعد از تیم نونهالان فولاد خوزستان که با کسب 9 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله نهایی مسابقات شد به عنوان تیم دوم در مسابقات کشوری حاضر شود.

در این دوره از مسابقات، تیم شهرداری اردبیل با بازیکنان خوب و سرحال توانست بازی‌های قابل قبولی را عرضه کند، در حالی که در زمین چمن علی دایی با وجود بارندگی‌ها در این شهر به مسابقه پرداخت، توانست بالاتر از رقبا بازی‌های قابل قبولی را ارائه کند، به طوری که با حمایت تماشاگران، تیم نونهالان شهرداری اردبیل توانست با کسب دو پیروزی، دو تساوی ودر مجموع با هشت امتیاز راهی مرحله نهایی مسابقات نونهالان کشور شود.

مسابقات نونهالان کشور در مرحله نهایی با حضور چهار تیم سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، شهرداری اردبیل و همچنین پگاه تیرماه در خوزستان برگزار می‌شود/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.