فرماندار شهرستان آمل، تعداد داوطلبان نهایی شده ثبت نام چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در حوزه این شهرستان را هزار و 940نفر و مسن ترین شرکت کننده در این دوره از انتخابات را پیرمرد 79 و کم سن ترین نیز جوان 25 ساله اعلام کرد.

اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: این تعداد شامل شهرهای آمل، دابودشت و امامزاده عبداله، رینه وگزنک وبیش از 270روستای شهرستان است وبه این تعداد اضافه نخواهد شد.

وی افزود: ثبت نام این تعداد داوطلب رقابت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر درحالی انجام شد که تعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود 50 افزایش داشته است.

فرماندار آمل تصریح کرد: بررسی واسامی نهایی این تعداد داوطلبان شرکت در شوراهای اسلامی شهر وروستاها پس از بررسی تا 8 روز آینده اعلام خواهد شد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه بیشترین تعداد دواطلبان مربوط به شهر آمل با 178نفر بوده است، گفت: در مجموع هزار و 762 نفر نیز در سطح روستاهای برای شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام کردند.

وی افزود : فقط حوزه شهر آمل از هفته نفر فعلی به 13 نفر وارد شورای اسلامی خواهند شد ودر چهار شهر دیگر این شهرستان نیز پنج نفره خواهد بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.