رییس ستاد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی گفت: دشمنان از مدت ها پیش برای انتخابات امسال برنامه ریزی كرده و به دنبال ماجراجویی و فتنه انگیزی هستند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، نصرتی در همایش آموزش جامع مجریان و دست اندركاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: برگزاری باشكوه انتخابات یكی از سرمایه ها و دستاوردهای نظام برای توسعه، تعالی و آبادانی كشور به شمار می رود و دشمنان با علم به این مطلب به دنبال خدشه دار كردن روند انتخابات هستند.

وی اظهار كرد: برگزاری یك انتخابات باشكوه ظرفیتی برای افزایش توان مقابله با دشمنان داخلی و خارجی ایجاد می كند.

نصرتی ادامه داد: تحقق این امر نشان از پایبندی ملت به آرمان ها و اهداف نظام بوده و نشان می دهد مردم حاضرند بار دیگر در برابر دشمنان قد علم كرده و همچون گذشته با تمام توان ایستادگی كنند.

وی یادآوری كرد: برای دستیابی به این هدف متعالی تمام ساز و كارها و فضایی امن و اطمینان بخش برای حضور حداكثری مردم فراهم شده است.

نصرتی با بیان این كه استفاده از روش های قدیمی در فرایند اجرای انتخابات جوابگوی نیاز جامعه كنونی نیست، گفت: مردم انتظار دارند با مطمئن ترین روش و در كوتاه ترین زمان ممكن در انتخابات شركت كنند كه برای این منظور اقدامات خوب و بی نظیری برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به بهره گیری از فناوری های نوین در این چارچوب، اظهار كرد: این فناوری ها می تواند در پیش بینی، پیشگیری و پیگیری بسیاری از تخلفات و فرایندهای انتخاباتی موثر باشد.

نصرتی گفت: ایجاد نظام اسلامی در عصری كه تئوریسین های غربی یكه تازی می كردند برای دشمنان قابل تحمل نیست و این موضوع موجب شده تا از هر وسیله ای برای نابودی نظام بهره گیرند.

وی با اشاره به تحریم ها و تهدیدهای غرب علیه كشور، ادامه داد: واقعیت این است كه مردم ایران هزینه زندگی با عزت و شرافت را می پردازند و می خواهند خود سرنوشتشان را رقم بزنند.

نصرتی تاكید كرد: مخالفت و موافقت ما با دیگر كشورهای جهان برگرفته از نظام مكتبی و آموزه های دینی ماست و دشمنان با این مكتب كه انسان را به ایستادگی در مقابل ظلم و تجاوز فراخوانده و زیر بار فشار سر خم نمی كند، مشكل دارند.

وی اضافه كرد: ولایت و نظام جمهوری اسلامی بزرگترین دارایی های كشور است و موفقیت كشور در گرو پاسداری از این ارزشهاست.

نصرتی با بیان این كه كشورهای استعمارگر به تناسب دارایی های مادی و معنوی هر كشوری با آنها دشمنی می كنند، اظهار كرد: وجود دشمنان زیاد علیه نظام به همین دلیل است چرا كه با پیروزی انقلاب دارایی های كشور به ویژه در حوزه معنویت افزایش یافت.

وی ادامه داد: مكتب ما به عنوان یك ایدئولوژی برتر و جامعه ساز سد محكمی در مقابل زیاده خواهی دشمنان بوده و این عامل بر دشمنی و كینه توزی استعمارگران افزوده است/س

 

برچسب ها: انتخاب ، دشمن ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.