ابوالفضل می‌آبادی رئیس اسبق سازمان تیم های ملی و جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال امروز در یک برنامه تلویزیونی در مورد عملکرد فدراسیون مناظره کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل می‌آبادی در این برنامه فدراسیون هندبال را به سوء مدیریت متهم کرد و گفت: در فدراسیون روز مرگی و سوء مدیریت حاکم است و در آن برنامه های میان مدت و بلند مدت نداریم و قانون گریزی را در آن دیده می شود.

وی در ادامه گفت: سپاهان در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر در بازی آخر تخلف کرد و متاسفانه از این مسابقات حذف شد و سوال من در اینجا این است که چرا تیم ستاره فروغ کرمان و یا 3 تیم از بانوان چنین عملی را انجام دادند اینگونه با آنها برخورد شد.

کوزه گری در این رابطه گفت: سپاهان باید مقابل حریف خود آماده می شد و در نتیجه این دیدار برای تیم های رده های سوم به پایین تاثیرگذار بود.

می‌آبادی در ادامه در مورد حضور افراد ضعیف در فدراسیون هندبال اشاره کرد، متاسفانه در فدراسیون از افراد توانمند استفاده نمی شود و کسی جای خود نیست و برخی چند پست دارند.

کوزه گری در این باره گفت: اینکه افراد ضعیفی در فدراسیون خدمت می کنند یک توهین به اشخاصی است و نفراتی که در فدراسیون پست دارند همه  دارای مدارک بالا هستند به عنوان نمونه، نوری نائب رئیس بانوان کارشناس تربیت بدنی دارد، قدومی رئیس کمیته انضباطی لیسانس قضائی دارد و یا خود پورمقدم لیسانس دارند پس اینگونه حرفها اصلا ورزشی نیست.

کوزه گری اشاره کرد : سرپرستی کمیته داوری و مسابقات و هند بال ساحلی را به پور مقدم دادیم برای آنهاهر کدام یک دبی انتخاب کرده ایم تا کار ما به سهولت انجام شوند و آقای می آبادی باید ملی فکر کنند و اما اینکه ما گفتیم مقابل حریف خود بازی کند که اینکار را نکرد و برا اساس آیین نامه و اساسنامه برخورد شد. ببینید شهرداری ارومیه نیز در دور برگشت 3بار مقابل حریف خود حاضر نشد و بر اساس قوانین فدراسیون از مسابقات کنار گذاشته شد.

کوزه گری درباره انتخاب رافائل کاتسرو به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: سال گذشته جلسه گذاشتیم و از اردو توکلی نماینده ایران در فدراسیون جهانی خواستیم در مورد رزومه کاری وی اطلاعاتی دهد و با توجه به کارنامه خوبی که داشتند به عنوان سرمربی انتخاب شد.
وی افزود: این سرمربی خارجی (اسپانیایی ) هم سرمربی ثامن سبزوار است و هم مربی تیم ملی و با توجه به اینک از نظر بودجه و اعتباردر مظیقه هستیم انتخاب وی بهترین گزینه بود.

در برنامه امروز مهدوی ناظر کمیته ملی المپیک در فدراسیون ها نیز بصورت تلفنی حضور داشت و عنوان کرد که در ورزش اخلاق و مسایل اخلاقی خوب صورت نمی گیرد.

وی درمورد هندبال گفت: به طور کلی ازدرون هندبال اطلاع کافی ندارم ولی اعتقاد دارم که هر ورزشی باید مدیر توانمند و قوی داشته باشد و با مشکلات بجنگد و شرایط مناسبی را ایجاد کند.

در ادامه این گفتگو می آبادی درباره حضور 12 بازیکن از سبزوار در تیم ملی گفت و به حضور 15 روزی کوزه گری در اندونزی و سفر اخیر به اروپای وی اشاره کرد که رئیس فدراسیون گفت: این نظر مربی است که چه بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کند و سفرمن به اروپا به دعوت فدراسیون جهانی بود و هزینه انچنانی نیز نداشته است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار