عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ديدار اعضاي کميته امنيت ملي مجلس با رئيس قوه قضاييه را تشريح کرد.

محمدرضا محسني‌ثاني نماينده مردم سبزوار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به تشريح ديدار اعضاي کميته امنيت ملي مجلس با آيت‌الله آملي لاريجاني پرداخت و گفت: ظهر روز گذشته(سه‌شنبه 3 ارديبهشت) 5 تن از اعضاي کميته امنيت‌ملي مجلس به ديدار آيت‌الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه رفتند.

وي در ادامه افزود: اين جلسه در آستانه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و برخي مسايل ديگر برگزار و طي آن موضوع بازديد از زندان‌ها مطرح شد كه مورد استقبال آيت‌الله آملي لاريجاني قرار گرفت.

محسني‌ثاني با بيان اينکه ما در جلسه ديروز گزارشاتي در اين زمينه ارائه کرديم و رئيس قوه قضاييه نيز رهنمودهايي داشت، اظهار داشت: سازمان زندان‌ها نياز به کمک مجلس دارد و الان که مجلس لايحه بودجه سالانه را بررسي مي‌کند اين موضوع بايد مد نظر قرار بگيرد.

نماينده سبزوار اظهار داشت: مقرر شد اعضاي كميسيون قضايي در آينده نزديك از زندان‌هاي قزل‌حصار، رجايي‌شهر و بند نسوان بازديد داشته باشيم.

وي در خصوص زمان بازديد از اين زندان‌ها گفت: به دليل ترافيک کاري زمان مشخصي در نظر گرفته نشده ولي اين بازديد در دستور کار ما قرار دارد.

عضو کميسيون امنيت ‌ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه به رصد مباحث امنيتي توسط اين کميسيون در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: اعضاي اين کميسيون از چندي پيش موضوع رصد مسائل امنيتي در آستانه انتخابات يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را در دستور کار قرار داده‌اند و در همين راستا نشست‌هاي مختلفي را با مسئولان ذيربط برگزار کرده‌ايم.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار