قصرشیرین - فرماندار قصرشیرین از ممنوعیت تردد ( خروج ) تانکرهای سوخت رسان ( ایرانی و عراقی ) از مرز رسمی پرویزخان به سمت محورهای ارتباطی این شهرستان امروز (پنجشنبه) با توجه به برگزاری همایش سراسری عملیات غرور آفرین بازی دراز خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حسین پروین گفت: این تصمیم با توجه به حجم بالای تردد خودروها در محورهای ارتباطی شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب محل برگزاری یادواره شهدای عملیات بازی دراز و همایش صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز برای کاهش سوانح جاده ای اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه امروز هیچ تانکر حمل سوختی حق تردد در این محورها را ندارد، تاکید کرد: تامین امنیت و سلامت جانی زائران شرکت کننده در این مراسم دلیل اتخاذ این تصمیم بوده است.

پروین اظهار کرد: همچنین خروج تانکرهای سوخت رسان ایرانی و عراقی فردا (جمعه) همزمان با صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز از سمت مرز رسمی پرویزخان به طرف محورهای مواصلاتی این شهرستان از ساعت 11 صبح ممنوع خواهد شد.

وی گفت: تانکرهای سوخت رسان از ساعت 11 صبح روز جمعه تا بعد از ظهر روز شنبه (هفتم اردیبهشت)، اجازه خروج از مرز رسمی پرویزخان به داخل کشور را ندارند.

وی در خصوص برگشت تانکرهایی که قصد ورود به داخل مرز رسمی پرویزخان را دارند، افزود: چون برگشت این وسایط نقلیه از کنترل ما خارج است، لذا ممنوعیت تردد شامل این خودروها نمی شود و اعمال ممنوعیت فقط مربوط به تانکرهای سوخت رسانی است که از سمت مرز رسمی پرویزخان به داخل کشورمان خروج پیدا می کنند و تحت کنترل ما هستند.

فرماندار قصرشیرین افزود: اعمال ممنوعیت تردد تانکرهای سوخت رسان، موجب روان شدن ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان و عدم بروز سوانح جاده ای می شود.

وی گفت: تردد کامیون های حامل کالا و روند انجام صادرات طبق روال قبل از مرزهای خسروی و پرویزخان ادامه دارد و همچنین تردد زوار عتبات عالیات از مرز رسمی خسروی و مسافران و گردشگران از مرز رسمی پرویزخان نیز همچنان انجام می شود.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارای دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی، برای تردد مسافر و صادرات کالا است./س


برچسب ها: کرمانشاه ، فرماندار ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.