نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دندان تیز دشمنان به انتخابات 92 برای از بین بردن دستمایه‌های نظام است و در نظر دارند سرمایه‌ها و دستمایه‌ای نظام را همانند سوریه مورد هجوم قرار دهند و نابود کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،حجت الاسلام رحیمیان در مراسم افتتاحیه نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های بنیاد شهید سراسر کشور اظهار داشت: بشار اسد به دلیلی آن که در خط مقاومت ایران فعالیت کرده و در این ارتباط نیز از حزب الله حمایت می‌کند مورد هجمه آنان قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید تاکید کرد: حال تصور این را داشته باشد که آنان با سوریه‌ای که در خط مقاومت ایران گام برمی‌دارد این چنین هجوم آورده‌اند اگر دستشان به ایران برسد چه انتقامی از ایران خواهند گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: البته تا به امروز با و درایت مقام معظم رهبری و نیز با وحدت مردم حول محور ولایت، آنان نتوانسته‌اند کوچکترین مشکلی را برای ایران ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام رحیمیان به نامگذاری سال نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند و در این ارتباط نیز عنوان حماسه سیاسی را اولا بر حماسه اقتصادی بیان کردند.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در ادامه مقدم بودن حماسه سیاسی را ناظر بر اهمیت انتخابات دانست و افزود:  در ارتباط نیز مقام معظم رهبری شاخص‌ها را بیان کردند و گفتند که باید فردی انتخاب شود که نقاط قوت گذشته را داشته و ضعف‌های موجود را به دور باشد.

 

در پیدا کردن فرد اصلح باید دقت داشت

 

حجت الاسلام رحیمیان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: البته مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد و باید در این ارتباط خیلی دقت داشت و احتیاط کرد تا کلاه سر ملت نرود.

 

وی ادامه داد: انتخابات 92 پیچ تاریخی برای ملت خواهد بود و در این ارتباط استکبار از اکنون به دنبال استفاده از این انتخابات هستند و انتخابات 92 را بهترین فرصت برای براندازی نظام پس از فتنه 88 می‌دانند البته آنان در تحلیل‌های خود به این نکته اذعان داشتند که اگر انتخابات ایران همانند دوره‌های گذشته پرشور برگزار شود نظام ایران حداقل تا 30 سال آینده بیمه می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، بنیاد شهید را افضل همه نهادها عنوان کرد و اظهار داشت: نظام اسلامی ایران در حکم مسجد برای نظام های دنیا است و در این راستا محراب این مسجد که همه به آن اقتدا می‌کنند بنیاد شهید است پس کارکنان این بنیاد باید در مقایسه با دیگر نهادها افضل باشند./س

 

برچسب ها: دشمنان ، در ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.