در ادامه انفجارهای تروریستی و خشونتها در پاکستان ، از شب گذشته تا امروز 18 نفر در وقایع مختلف تروریستی کشته و زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  درگیری صبح امروز مهاجمان مسلح ناشناس با پلیس در منطقه کرک ایالت خیبر پختونخواه 4 کشته برجا گذاشت که 2 نفر از آنان نیروهای پلیس بودند.

انفجار صبح امروز در منطقه پاراچنار هم 1 کشته و 3 زخمی برجا گذاشت. در وقایع خشونت بار شهر کراچی هم دیشب 3 نفر کشته شدند. در انفجارهای عصر دیروز در کویته و دیره اسماعیل خان نیز 7 نفر زخمی شدند.

این درحالیست که غیر از این اقدامات در 48 ساعت گذشته نیز انفجار 8 بمب در شهرهای کویته ، کراچی ، سوات، پیشاور و مردان پاکستان 95 کشته و زخمی برجا گذاشت. براثر این انفجارها 12 نفر کشته و 83 نفر دیگر زخمی شدند.

در این حال براثر انفجار 5 بمب در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان 6 نفر کشته و 43 نفر زخمی شدند.

انفجار دیگر در کراچی و در نزدیکی دفتر جنبش متحده قومی 5 کشته و 16 زخمی و انفجار در شهر سوات 6 زخمی برجا گذاشت. همچنین حمله به کلانتری در شهر مردان موجب زخمی شدن 2 پلیس شد.

پلیس همچنین موفق به کشف یک خودرو حامل 48 کیلوگرم مواد منفجره نزدیک منزل پرویز مشرف در اسلام آباد و یک خودرو بمب گذاری شده دیگر در شهر پیشاور شد.
در آستانه انتخابات سراسری پاکستان ناامنی و اقدامات تروریستی در این کشور افزایش یافته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار