سریال تلویزیونی "خانه‌ای روی تپه‌" به کارگردانی "داریوش یاری‌" و تهیه‌کنندگی "بهروز مفید‌" بتا موضوع اجتماعی مراحل تدوین را سپری می‌کند.

"داریوش یاری‌" کارگردان "خانه‌ای روی تپه‌" با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال "خانه‌ای روی تپه‌" به تهیه‌کنندگی "بهروز مفید‌" که از 18 آذر سال گذشته در شمال کشور آغاز شده اکنون مراحل صداگذاری و تدوین را سپری می‌کند.
وی بیان کرد: در این سریال بازیگرانی از جمله "فاطمه‌گودرزی"، زیبا بروفه‌"، "مهران رجبی‌"، "همایون ارشادی‌" و "رحیم نوروزی‌" به ایفای نقش می‌پردازند.
کارگردان سریال و فیلم‌هایی چون "فراموشی‌"، "مسافر باران‌" و "حس تماس‌" اظهار داشت: این سریال روایتگر زندگی پسر نوجوانی است که با خواهر و مادر خود در یک روستا زندگی می‌کند او در روستای محل زندگی خود یک خانه قدیمی را بازسازی و از این طریق جذب توریست نی‌کند و در این راستا ماجراهایی رقم می خورد.
کارگردان سریال "مدرسه"‌ خاطر نشان کرد: "حمید‌رضا رحیم‌زاده" مدیر تصویربرداری، "امید قربانی‌" مدیر تصویربرداری، "شهرام خلج‌" طراح گریم، "مهدی سعیدی‌" طراح صحنه و لباس، و "محمود یارمحمدلو‌" تدوین‌گر این پروژه هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار