به گزاش
گروه بازار باشگاه خبرنگاران، همراه اول به رغم داشتن شبکه
بسیار وسیع و استفاده انحصاری از امکانات دولتی در طول سالهای گذشته و حتی
پس از خصوصی سازی هنوز نتوانسته رضایت مشتریان و مشترکان خود را جلب کند و
تنها 20.8درصد از مردم معتقدند که این اپراتور نسبت به سایر اپراتور ها
خدمات مناسبت تری ارایه می کند.
اما دو اپراتور خصوصی دیگر به طور
نسبی توانسته اند رضایت مشترکین خود را جلب کنند به گونه ای که براساس این
نظر سنجی 39.2درصد معتقد بودند ایرانسل خدمات بهتر و 40درصد نیز براین
باورند که رایتل در خدمات دهی به مشتریان بهتر عمل می کند.
با توجه
به اینکه اپراتورهای موبایل یکی از پربازده ترین و پرسودترین شرکت های
ایران به شمار می روند و با عنایت به فراگیری بسیار گسترده این شبکه ها در
اقصی نقاط کشور، انتظار این بوده و هست که این اپراتورها که تقریبا به نوعی
از انحصار بهره مند شده اند، در کسب رضایت مشتریان بیشتر تلاش کرده و
همانقدر که برای افزایش سود فکر می کنند به افزایش مطلوبیت و رضایت کاربران
خود هم بیندیشند.
" کدام یک از اپراتورهای موبایل خدمات بهتری به مشترکین ارایه می کنند؟ "
رديف | عنوان ↓ | | تعداد کل آراء |
۱ | رایتل | | ۲۸۷۲ رأی (۴۰ %) |
۲ | ایرانسل | | ۲۸۲۱ رأی (۳۹.۲ %) |
۳ | همراه اول | | ۱۴۹۲ رأی (۲۰.۸ %) |