نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، به كاندیداهای انتخاباتی توصیه كرد، از بزرگ نمایی مشكلات و دادن وعده های پوچ و غیر قابل اجرا پرهیز كنند.

حجت الاسلام محمدعلی نكونام، به انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش روی نظام اسلامی اشاره كرد و گفت: افرادی كه نامزد ریاست جمهوری و شوراها می شوند باید در مسیری كه امام راحل و رهبر معظم انقلاب مشخص كرده اند، حركت كنند.
وی، عرصه انتخابات را عرصه جهاد و جبهه سیاسی دانست و تاكید كرد: نامزدهای انتخاباتی توجه داشته باشند پس از تعیین تكلیف نهایی تایید صلاحیت ها نسبت به یكدیگر احساس رقابت نكرده و خود را برای حفظ اقتدار و مصالح ملی همرزم بدانند.
حجت الاسلام نكونام، از نظام جمهوری اسلامی به عنوان امانت الهی یاد كرد و افزو د: این انقلاب بر خون شهدا پایه ریزی شده و جایی برای افراد غیر صادق ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد به نامزدهای انتخاباتی توصیه كرد: با خودداری از تضعیف و تحقیر یكدیگر، سابقه، تجربه و تخصص خود را بیان كرده و برنامه ها و طرح هایی برای پیشرفت كشور تبیین كنند كه قابلیت اجرایی شدن قانونی داشته باشد.
وی اظهار داشت: مسوولان اجرایی و نظارت بر انتخابات نیز باید مسوولیت و وظایف قانونی خود را با قاطعیت انجام دهند.
حجت الاسلام نكونام گفت: مردم نیز باید در انتخابات خود دقت كنند، زیرا با هر رای خود، سرنوشت كشور را تعیین می كنند و همه در قیامت باید پاسخگوی اعمال خود بوده و در مقابل رای خود مسوولیم.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد با بیان فرا رسیدن هفته شهر و شهروند تصریح کرد: باید افرادی به شوراهای شهر و روستا راه یابند كه متخصص امور شهری بوده و به اسلام و آرمان های نظام جمهوری اسلامی نیز متعهد باشند./س
برچسب ها: انتخابات ، کاندیدا ، وعده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.