رئیس اداره آموزش و پرورش شوش از تجلیل 39 معلم نمونه شهرستان شوش به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سیدعباس نور اظهار کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم از معلمان نمونه شهرستان شوش تقدیر می‌شود و در این باره مقدمات کار فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این همایش از هفته‌ها پیش برنامه‌ریزی شده است، افزود: قرار است در برنامه‌ای با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان شوش هدایایی به رسم یادبود به این معلمان نمونه اهدا شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شوش با اشاره به اینکه پاسداشت مقام معلم وظیفه‌ای شرعی است، خاطرنشان کرد: گرامیداشت جایگاه معلم و آموزگار یکی از وظایفی است که در دین اسلام به آن تاکید بسیار زیادی شده است.

نور با اشاره به بازنشسته شدن تعدادی از فرهنگیان این شهرستان در روزهای گذشته افزود: در هفته گذشته از 40 نفر از معلمان بازنشسته شوش در مراسمی تقدیر به عمل آمده است.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته در شهرستان شوش ادامه داد: دو جشنواره در هفته معلم برای دانش آموزان نخبه مقطع اول راهنمایی، اول و سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شوش درباره برگزاری این همایش‌ها توضیح داد: این همایش‌ها برای دانش‌آموزان دختر و پسر نخبه این شهرستان برگزار می‌شود و در این خصوص در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.
برچسب ها: خوزستان ، شوش ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.