عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس بابیان اینکه رئیس جمهور با سفرهای استانی انحرافی صرفا می خواهد اذهان عمومی مردم را تشویش کند،گفت: از احمدی نژاد درخواست و خواهش دارم که حرفی را که در خوزستان مطرح کرده است عملی و پرونده افراد مد نظر خود را "بالا بزند".

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور در رابطه با وضعیت دیپلمات عربستانی در ایران که مرتکب قتل شده است گفت:اعضای کمیسیون امنیت ملی از دستگاه قضا این بود که این دیپلمات را ممنوع و خروج کند تا مقامات مسوول به وضعیت وی رسیدگی کنند.

وی در ادامه افزود: پس از مشخص شدن وضعیت و رسیدگی پرونده، این دیپلمات را براساس قوانین بین الملل عنصر نامطلوب معرفی و از کشور خارج خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:دیپلمات عربستانی باید در کشور به سزای عمل خود نیز برسد.

نماینده مردم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:من از احمدی نژاد درخواست و خواهش دارم که حرفی را که در خوزستان مطرح کرده است عملی و پرونده افراد مد نظر خود را بالا بزند تا همگان واقف به این امر شوند که ایشان چه پرونده هایی را در اختیار دارند. ما در مجلس یکبار بالا زدن و نشان دادن پرونده برادر لاریجانی را مشاهده کرده ایم.

وی افزود:احمدی نژاد در این زمان تنها فضا سازی می کند و ایشان یک بلندگو میکروفن در اختیارش قرار گرفته و با سفرهای استانی انحرافی صرفا می خواهد اذاهان عمومی مردم را تشویش کند و اگر رئیس جمهور اطلاعاتی مبنی بر خیانت و رانت خواری خود ایشان اگر این را مطرح و بیان نکند ظلم بزرگی در حق ملت کرده است.
حقیقت پور در ادامه بیان کرد:دادستان مدعی العوم است که با رفتارهای احمدی نژاد برخورد کند و به جرم ایشان رسیدگی کند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.